Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det Master of Puppets...

 

Jeg er på msn..

 

Enda flinkere jente.

 

Det er tre jenter jeg snakker med på MSN. Det er Fe som jeg bare snakker kødd med og så er det to andre jeg diskuterer skole med. Jeg har en følelse av at det ikke ville blitt så mye snakking med deg.

Mjææ.. okda

Lenke til kommentar

Merker jeg begynner å bli litt sprø etter at jeg fikk rotte som uønsket kjæledyr i leiligheten her. Har spredd rottegift (en type som leveres som godluktende, røde geléklumper) over halve stua, og tråkker i det jevnlig når jeg går rundt med lyset av.

 

Hver gang jeg hører en raslende lyd skvetter jeg, og jeg undersøker alt hele tida, sjekker oppi toalettskåla før jeg går på dass (det var faktisk rottebæsj oppi badekaret mitt nå).

 

Jeg så at noe av rottegifta langs kanten ved skapet var borte, så nå dør kreket forhåpentligvis sakte av indre blødninger over de neste dagene.

 

*Tilbake til Demolition Man <3*

Lenke til kommentar
Ærlig talt, Pusur, vi snakker ikke bare kødd. :(

 

Å ja, litt halvseriøs gitarprating har det vel vært også. Men ellers kødd og litt drittslenging.

 

Når jeg tenker meg om er det faktisk nesten bare jenter jeg snakker med på MSN. Det sier mest om hvor lite jeg bruker MSN, men det er merkelig likevel.

 

Neeei, bildet av Eplefe, L4r5, meg og alle de andre.

 

Jeg finner ikke Eplefe-bildet! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...