Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

God kveld herr Smertestillande. :) Kosar du deg i magen min? :wee:

Gjest Slettet+5132
Skrevet
God kveld herr Smertestillande. :) Kosar du deg i magen min? :wee:

Ja, veldig. Men jeg lurte deg, og fikk deg til å tro at jeg var smertestillende. Nå får du bare å vente å se hva som skjer når du putter i deg ting du ikke vet hva er!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Ja, veldig. Men jeg lurte deg, og fikk deg til å tro at jeg var smertestillende. Nå får du bare å vente å se hva som skjer når du putter i deg ting du ikke vet hva er!

Oh shit. Har legen narra meg? :ermm:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Oh shit. Har legen narra meg? :ermm:

Jepp.

bytt emne..please?

takk på forhånd:P

Da kan vi snakke om hva man kan gjøre med ca 1,3 l pissdårlig julebrus. Det er ikke noe alternativ å gi bort til noen av de horene jeg bor med. :p

Skrevet
Da kan vi snakke om hva man kan gjøre med ca 1,3 l pissdårlig julebrus. Det er ikke noe alternativ å gi bort til noen av de horene jeg bor med. :p

Vann plantene med den

Skrevet
Fordi røde bananer haddde sett dumt ut.

Hadde det vel ikke. Det sier du bare fordi du er vant til gult. Er jo masse annen frukt som er rød. Og de reagerer du nok ikke på

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Vann plantene med den

Har ikke planter.

For ikke å si blåe.

Jeg drømte om blå paprikka hin dagen! \o/

Jeg mener bananer er gule fordi de ikke skal ligne på penisen min i farge. :wee:

Det går greit, det er ingen som kommer til å le av deg selv om tissen din ligner på en banan. Du trenger ikke leve i skjul lengre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...