Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Når man laster ned filmer så har det en tendens til å stå masse piss i fil- og mappe-navnet. Sånn som "PROPER.R5.LiNE.XViD-ALLiANCE.[www.randomtorrentside.com]".

Fant ut at jeg skulle rydde litt i navnene og mappene. Nå har jeg kommet frem til Full Metal Jacket[1987][Remastered 2007][Eng][Dvdrip]-freakzilla og er driiiit-lei! Skulle vært mulig å autotage de og koble opp mot IMDB-siden til filmen automatisk

Det er jo relevant info. Dessuten kan du legge filmene inn i mediaportal og autotagge dem der, da får du cover, info ol hentet ned direkte fra f.eks imdb.

Edit: Merk mine ord, 720P mkv er den nye divx/xvid.

Endret av fargoth
Skrevet

Gud så godt. Var innom polet tidligere i dag. Kjøpte et par flasker med et litausk øl som heter Svyturys. Det var ikke akkurat billig, men det var faen meg verd pengene.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Ok, hvem faen herfra kalte meg for "mushi-mushi" på meny i sandefjord akkurat? :p Har klødd meg i hue i en halvtime haha.

AnonymousBecause.jpg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Funkar glitrande hos meg, enn så lenge.

Skrevet (endret)

Da er du så heldig at du har fått en stalker. En forum-stalker.

Nå har du to valg. Holde deg hjemme i uoverskuelig fremtid og håpe du ikke treffer mennesket igjen, eller spørre rett ut hvem personen er på restauranten.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...