Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og da var man omsider hjemme igjen. Må se om jeg ikke kan få skaffa meg noe mat fra den italienske pastarestauranten på andre sida gata. :) Er altfor lat til å lage noe idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nok bare ikke serverne som ikke er helt oppe og går normalt igjen enda.

Uff, det var synd. :p

Nå er jeg ferdig med å vaske leiligheten. Hva får jeg? :D

Skrevet (endret)

Jeg pleier å få mail med S på slutten fordi folk trykker alt+s (send) istedet for å bruke musa, og bommer så den skriver s. Men aldri J.

Endret av Bytex
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Gjenta etter meg: Helgeforelesninger suger eselballer. :realmad: Det var SÅ godt og varmt under dyna, men i dag forventes det at man kommer seg på universitetet og lærer noe. ->

Er misunnelig på alle som kan sove lenge i dag. De av dere som må jobbe: Jeg kondolerer.

Jeg la meg i 2-tiden i natt og våkna for mindre enn en time siden. :p

Skrevet

Når man laster ned filmer så har det en tendens til å stå masse piss i fil- og mappe-navnet. Sånn som "PROPER.R5.LiNE.XViD-ALLiANCE.[www.randomtorrentside.com]".

Fant ut at jeg skulle rydde litt i navnene og mappene. Nå har jeg kommet frem til Full Metal Jacket[1987][Remastered 2007][Eng][Dvdrip]-freakzilla og er driiiit-lei! Skulle vært mulig å autotage de og koble opp mot IMDB-siden til filmen automatisk

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Meinte jo sjølve tråden, då. :innocent:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Second Life anyone?

Skrevet

Det er jo som regel ganske dødt her i helgene. Iallfall på dagtid. Om kvelden/natta kan det bli liv om de som har drukket bestemmer seg for å bidra til forumet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...