Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sangen. Hvordan kan man lære seg en film? :ermm:
Ehm... Hvordan gjør skuespillerne det?

Som om skuespillere kan hele filmen utenat. Replikkene forsvinner nok ut av hodet deres i det de har gjort ferdig scenen.

Skrevet

Morsom og lærerik dag! :)

Få ræva opp av senga, så krype bort til dassen og få.. sluppet ut.. div ting.

Så var det komme seg ut og smøre seg mat og så kravle inn i arbeidsdressen og komme seg på jobb.. halveis til jobben kommer jeg på at jeg glemte mobilen.... ._.

Tilbake, inn, hente mobil, ut igjen. :3

Så på jobb. Krafse krafse stein. Så vente en time på den jævla sement bilen som KJØRTE RUNDT hele bø, for så å komme fram.

Så må man stå å pirke nedi sementen og "dirigere" den på plass. I'm so tired, but it was fun. :3

Skrevet

Var ved slottet igår, og så nedover Karl Johan. Merka at det var en veldig fin bue, gikk fint ned, for så opp. Tror dere dette er naturlig, eller har de gravd det sånn?

:D

Skrevet
Var ved slottet igår, og så nedover Karl Johan. Merka at det var en veldig fin bue, gikk fint ned, for så opp. Tror dere dette er naturlig, eller har de gravd det sånn?

:D

Hva gikk i en bue?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

På kva for ein måte er ei gate naturleg?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

bumper-sticker-obey.gif

Eit klistermerke eg så definitivt skal ha på min framtidige bil. :D

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Hm ok...

Enda en ting...På nationaltheateret på togholdeplassen er det lix forma inn et ansikt på veggen. Det er også et annet bildet med skyer, ett tre og noe som enten er A) En vinflaske B) En dame i korsett.

Skrevet

Nå har jeg holdt på med skoleoppgaver i snart tre timer. Må være aktiv i dag, føler jeg har vært litt for lat de siste dagene! Får jobbe litt til, så sier jeg meg fornøyd. Styrer folket med ellers? Selv har jeg fri i morgen. Hell yeah. Det betyr at jeg kan våke i natt, og sove lenge i morra. :)

Skrevet

HA! telefonselgere kan bøye seg i støvet for meg!

Satt nettop i en koselig samtale med ei jente fra telenor, vi ble enig om at jeg skal beholde det jeg har i tele2 i dag, og hun skal vurdere og bytte selv ^^

Skrevet

Telefonselgere er gøy. Husker det var en som ringte og skulle ha oss til å skifte til IP-telefoni. Idioten klarte å prestere å påstå at IP-telefoni ikke bruker noe som helst båndbredde. Så jeg begytne å spørre han om hvilke kodek de bruker. Det brukte de visst ikke. Når jeg begynte å spørre om man kunne sette opp QoS-profiler selv og sånn så skjønte han at han hadde tatt seg vann over hodet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...