Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det siste jeg trenger nå er fast kjæreste

Skrevet

Da må dere få opp slevtilliten... Jeg sleit i to år, før jeg bestemte meg at dame skulle jeg ha... og i år har jeg hatt tre jenter til nå, iforhold til 0 året før :)

Skrevet
Da må dere få opp slevtilliten... Jeg sleit i to år, før jeg bestemte meg at dame skulle jeg ha... og i år har jeg hatt tre jenter til nå, iforhold til 0 året før :)

<-------------------------------- asosial

Skrevet

Da var 90-årslaget over. Og jeg fikk hilst på kusina (og fetteren) min, noe som var hyggelig, og vi er kanskje likere enn vi selv trodde :hmm: .

Uansett, det var hyggelig.

Skrevet
Jeg vil også ha en kjæreste, som ikke er utro. =(

Eller som "slår opp" med å skrive navnet til en annen fyr, og skrive fullt av hjerter rundt det. =/

Lool fjortiss.

:w00t:

Skrevet

Jeg savner slike store bursdager med et eller annet rundt tall.

50, 60, 65, 75, 80, 90 etc.

Det er så herlig å være på fylla med halve slekta og rave rundt i Oslo eller Stavanger.

Skrevet
At jeg har dame har ikke'no med selvtilliten å gjøre :) Den er vel ganske på topp her, tror jeg.

Bra det da :) Da bør du finne deg ei :) Huner der før du aner det ;)

Skrevet
Jeg eier ikke selvtillit og har sosial fobi, lover godt, sant?

lover bra det ja :roll:

Kan samtidig slenge til at jeg lider av generell angst, depresjoner, "hallusinasjoner" / gepest som kronisk følger meg hvor enn jeg er og at jeg er sjenert som faen og tør nesten ikke møte andre personers blikk. Det være seg om de er han- eller hunkjønn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...