L4r5 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Er det bare jeg som synes at Hannah Montanas vennine er penere en Hannah Montana?Om jeg først skal gjøre et lovbrudd,så gjør jeg hu. Er det bare meg som synes det er totalt uinterresant?
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 I Finland regnet også politiet med å avdekke endel copycats etter den siste massakren i ukene som kommer, det bare er sånn, sa de på nyhetene.
ShaNickolas Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Vel ja , det er nok derfor. Husker jeg tipset avisen om et mulig mord som nettopp hadde skjedd i nærmiljøet. men de fant fort ut det var selvmord å tipset ble forkastet . forståelig nok
A-Jay Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Men kan det ikke tenkes at det blir vanskeligere for folk som vurderer selvmord å snakke om det om man skal gjøre det så vanskelig å snakke om temaet?
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Om folk faktisk vil hoppe foran et tog fordi en annen, helt ukjent person gjorde det, så veit jeg ikke helt om det er verdt å stoppe.
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Folk som snakker om selvmord har vanligvis ikke planer om å gjøre det. De vil bare ha oppmerksomhet. De som virkelig tenker på det, de bare gjør det uten å be om hjelp.
ShaNickolas Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Ja , et slags rop om hjelp ! men det skal taes seriøst i alle tilfeller Bare tenk konsekvensene vist du ikke reagerer ( familie , venner , lege , psykolog ect ) Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg hadde oversett et menneskes rop om hjelp. for å så finne ut at personen tok selvmord
L4r5 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag. Kanskje jeg bare skal varme opp betasupperester fra fryseren.
ShaNickolas Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Her blir det hvertfall Wok + svinekjøtt i marinade Bættasuup? eller betasuppe?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Kiwi reklamen er skremmende kul. Skal handle mat nå jeg^^
xersess Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Eg ser for lite på tv, så det suger når folk begynner å snakke om reklamer. Den einaste eg har sett er: no milk today-reklamen.
fargoth Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag. Kanskje jeg bare skal varme opp betasupperester fra fryseren.Varm det i frityrkokeren.
L4r5 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Det er halvannen time siden jeg skrev det der. Jeg har allerede spist.
MrLeftfield Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 useriøse selvmordstanker There is no such thing.
Pasient Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jobbintervjuet tror jeg gikk bra, han viste meg rundt der og alt det der. Så sa han at de skulle ta kontakt om det var noe. Og den plassen der har en gjevn strøm av folk som slutter, også nye som begynner. For en rar følelse det er og gå å vente på svar på en jobb du overhodet ikke vil ha, men fortsatt trenger pga pengene.
MrLeftfield Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 For en rar følelse det er og gå å vente på svar på en jobb du overhodet ikke vil ha, men fortsatt trenger pga pengene. Yupp :/ Jeg veit ikke, den følelsen har aldri vært rar for meg, den var bare direkte deprimerende.
Herr Brun Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Satan, jeg har vondt i lårene. Tatt bøy for første gang på 3 måneder elns. Fitte!
Stoop kid Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Begynner å bli noe sånt for meg også. Skal snart sette i gang treninga igjen, og gruer/gleder meg litt til 3-4 dagers stølhet.
Pasient Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 For en rar følelse det er og gå å vente på svar på en jobb du overhodet ikke vil ha, men fortsatt trenger pga pengene. Yupp :/ Jeg veit ikke, den følelsen har aldri vært rar for meg, den var bare direkte deprimerende. Ja! Mer deprimerende enn rar, egentlig Fy faen, om sjefen min IKKE har sett på de oppgavene i morgen, som han sa han skulle gjøre, så blir jeg voldelig i form av ag3+skarpe skudd+kontoret hans=tvang.
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Satan, jeg har vondt i lårene. Tatt bøy for første gang på 3 måneder elns. Fitte! Knebøy? Hvor mye tar du? Mvh, Hylo
Anbefalte innlegg