Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Formatere er jo null stress. Jeg gjør det daglig :D

Formatering er for pingler. Ekte menn ruller bare ut nye diskspeil :wee:

Endret av clvn
Skrevet
Yes! :w00t:

Epletyv 1:0 Boys oO

Skjønner ikke hva som skjedde. Jeg har ikke kommet inn på noen av HW sine sider den siste timen. :cry:

Lagt inn sperre. Du får bare lov å poste 24/7 om du har over 1k poster. Har du mindre, får du bare poste i uregelmessige tidsperioder. :)

Skrevet
Footawook, jeg har vært borti det der selv.

Sitter i 5 minutters perioder og kommer ikke inn på forumet. Får enten 404 eller den bare står og loader i det uendelige.

Samme her, men ikke lengre enn 5 min.

Skrevet

Jeg også! Men det varte som sagt i bare 5 min, så tok jeg meg grundig sammen, og ble kul nok til å slippe gjennom nåløyet^^

Skrevet
Skjønner ikke hva som skjedde. Jeg har ikke kommet inn på noen av HW sine sider den siste timen. :cry:

Hørte de har satt opp en sperre der bare de kule får komme inn. Hahaha ... haha ... hah ... Jaja.

Jejeje!

Har ikke hilst på deg, Aces!

Girl? Art there girls on teh intarweb? :hmm:

Skrevet
Jeg også! Men det varte som sagt i bare 5 min, så tok jeg meg grundig sammen, og ble kul nok til å slippe gjennom nåløyet^^

Jeg er alltid kul, så jeg slipper det problemet :ph34r:

Skrevet

Hørte de har satt opp en sperre der bare de kule får komme inn. Hahaha ... haha ... hah ... Jaja.

Jejeje!

Har ikke hilst på deg, Aces!

Girl? Art there girls on teh intarweb? :hmm:

Mhm ^^ Hei hei *hilse-med-et-kraftig-se-rett-i-øynene-handshake*

Jeg er alltid kul, så jeg slipper det problemet :ph34r:

Kan jeg tenke meg ... :p

Eplefe, idag kjøpte jeg Prince of Wales i løs. Den er digg. <3

Å! Nå fikk jeg lyst på te :)

Skrevet
Te. Pfah! Jeg har kakao. Med en liten dæsj chili. En større dæsj Kahlua. Og krem på toppen. Nammis :D

Chili og krem hørtes veldig godt ut ^^ Minner meg om filmen/boken Chocolate.

Men sprit ... ?

Skrevet
Te. Pfah! Jeg har kakao. Med en liten dæsj chili. En større dæsj Kahlua. Og krem på toppen. Nammis :D
Kakao, rom og blåbærsirup. Mmmmm. Skal lages før jeg legger meg. Som virkelig burde bli snart.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...