Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reker og scampi er fantastisk godt. Blåskjell er jeg mer usikker på, det smaker ikke så ille, men jeg brekker meg av det. Fisk er jeg ikke så glad i. Ikke blekksprut heller.

Skrevet

Eneste fisken jeg ikke liker er makrell, men jeg elsker all annen fisk! Reker er utrolig godt, men det er jo så utrolig slitsomt å skrelle!

Til fredag blir det raclette med familien ;) DET er godt, det! :dribble:

Skrevet

En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.

Skrevet (endret)

Å renske reker er litt gøy. Det får opp forventningene.

Hvalbiff er godt, men litt seigt, kanskje.

Edit: Jeg vil i alle fall delta i en slik tråd.

Endret av Pusur1993
Skrevet
En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.

Det er bare å sette igang det! Jeg kommer til å stikke innom daglig, og oftere enn det, også! Hvorfor stoppe med en tråd, egentlig? Fyr opp en restaurant? :!:

Skrevet (endret)

Hehe, du sier noe der=)

Noe godt har kommet ut av det å tulle rundt, man blir flink i å lage mat :new_woot: (i starten ihvertfall :whistle: )

Endret av Fluesopp
Skrevet
Å renske reker er litt gøy. Det får opp forventningene.

Hvalbiff er godt, men litt seigt, kanskje.

Edit: Jeg vil i alle fall delta i en slik tråd.

Om kjøtt er seigt har du tilberedt det feil.

Skrevet
Jeg prøvde på noe liknende tilbake i 2004. Den gikk i dass rimelig fort, men jeg anntar dte var fordi det ikke fantes en passende kategori for mat den gang..
Skrevet (endret)
Om kjøtt er seigt har du tilberedt det feil.

Godt at det ikke var jeg som tilberedte det, da. :roll:

Jeg prøvde på noe liknende tilbake i 2004. Den gikk i dass rimelig fort, men jeg anntar dte var fordi det ikke fantes en passende kategori for mat den gang..

Fin orddeling du hadde på den tiden. :p

Den tråden var faktisk litt kjekk. Tenk dere en lignende en, på hundre sider! Kunne vært rene Matprat.

Endret av Pusur1993
Skrevet
Fin orddeling du hadde på den tiden. :p
Jeg kan ikke si jeg er spesielt stolt av de første 1000 eller så innleggene, men de holder seg for det meste begravet i dypet, heldigvis.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vi har alle slike historier, Fargoth.

Jeg startet med å skrive trøndersk første gang jeg kom på forum.

Skrevet

Hjemmelaget spaghetti med hvitvinssaus, blåskjell og reker. Det skal jeg og mamma ha når pastamaskinen vår kommer hjem. Akkurat nå kan vi ikke spise noe som tar mer enn ti minutter å lage, ikke før babyene sovner.

Skrevet (endret)

TORO fiskegrateng m/ poteter og remulade. På 4 minutter. Herrlig.

OG sykemelding ut uka. Livet er bra.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Høres ikke så altfor ille ut.

Sitter og skriver melding til 4H-oppgaven min, jeg, nå!

Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort det før, når jeg faktisk huska noe av det jeg har gjort i oppgaven min? :realmad:

Nuvel... Er nå slik det er hvert år, før oppgaven skal være ferdig ;)

Endret av hagengutten
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...