Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 L4r5: Skal testes:D, kveite kan byttes ut med steinbit også. Mat er godt ja, ihvertfall hvis man legger litt tid i det=)
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Reker og scampi er fantastisk godt. Blåskjell er jeg mer usikker på, det smaker ikke så ille, men jeg brekker meg av det. Fisk er jeg ikke så glad i. Ikke blekksprut heller.
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Eneste fisken jeg ikke liker er makrell, men jeg elsker all annen fisk! Reker er utrolig godt, men det er jo så utrolig slitsomt å skrelle! Til fredag blir det raclette med familien DET er godt, det!
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Å renske reker er litt gøy. Det får opp forventningene. Hvalbiff er godt, men litt seigt, kanskje. Edit: Jeg vil i alle fall delta i en slik tråd. Endret 1. oktober 2008 av Pusur1993
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging. Det er bare å sette igang det! Jeg kommer til å stikke innom daglig, og oftere enn det, også! Hvorfor stoppe med en tråd, egentlig? Fyr opp en restaurant? :!:
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging. Hehe, du sier noe der=) Noe godt har kommet ut av det å tulle rundt, man blir flink i å lage mat (i starten ihvertfall ) Endret 1. oktober 2008 av Fluesopp
lceman™ Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Å renske reker er litt gøy. Det får opp forventningene. Hvalbiff er godt, men litt seigt, kanskje. Edit: Jeg vil i alle fall delta i en slik tråd. Om kjøtt er seigt har du tilberedt det feil.
fargoth Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.Jeg prøvde på noe liknende tilbake i 2004. Den gikk i dass rimelig fort, men jeg anntar dte var fordi det ikke fantes en passende kategori for mat den gang..
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Om kjøtt er seigt har du tilberedt det feil. Godt at det ikke var jeg som tilberedte det, da. Jeg prøvde på noe liknende tilbake i 2004. Den gikk i dass rimelig fort, men jeg anntar dte var fordi det ikke fantes en passende kategori for mat den gang.. Fin orddeling du hadde på den tiden. Den tråden var faktisk litt kjekk. Tenk dere en lignende en, på hundre sider! Kunne vært rene Matprat. Endret 1. oktober 2008 av Pusur1993
fargoth Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Fin orddeling du hadde på den tiden. Jeg kan ikke si jeg er spesielt stolt av de første 1000 eller så innleggene, men de holder seg for det meste begravet i dypet, heldigvis.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har alle slike historier, Fargoth. Jeg startet med å skrive trøndersk første gang jeg kom på forum.
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan alltid dra frem alderen min som forsvar om noe slikt kommer opp. 'Jeg var 11!' elns.
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hjemmelaget spaghetti med hvitvinssaus, blåskjell og reker. Det skal jeg og mamma ha når pastamaskinen vår kommer hjem. Akkurat nå kan vi ikke spise noe som tar mer enn ti minutter å lage, ikke før babyene sovner.
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) TORO fiskegrateng m/ poteter og remulade. På 4 minutter. Herrlig. OG sykemelding ut uka. Livet er bra. Endret 1. oktober 2008 av Bytex
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 HAH! Har morra mi på besøk her i denne uka så kommer hjem til varmmiddag og renvaska og ryddig hus hver dag jeg
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Høres ikke så altfor ille ut. Sitter og skriver melding til 4H-oppgaven min, jeg, nå! Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort det før, når jeg faktisk huska noe av det jeg har gjort i oppgaven min? Nuvel... Er nå slik det er hvert år, før oppgaven skal være ferdig Endret 1. oktober 2008 av hagengutten
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 La merke til at tråden din hadde mye aktivitet første dagen, etter det er det bare to inlegg. Den kunne jo ha blitt noe.
Anbefalte innlegg