Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItem...5628;c_Z0HFP1T7 Må sykle i morgen Bussene streiker... Kartrute= Omvei?
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Er sykling på motorveien en god idé? Kun med motorsykkel.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor får man så vondt i magen av å høre babyer gråte? Biologisk programmering. Men seriøst ... Ingen som vet hvor lenge betasuppe skal koke? står det ikke på pakken\posen\tønna?
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Er sykling på motorveien en god idé? Han kan jo legge seg bak trailere, og dermed minske luftmotstanden betraktelig, uten å streve så mye for det. Go for it man!
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Prøv å koke betasuppa inni boksen uten å jekke opp lokket. Fortell oss hva som skjer om det skjer noe.
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 står det ikke på pakken\posen\tønna?Man lager da suppe fra bunnen av, mann! Hva tar du meg for? En amatør? HENGERUMPE! Prøv å koke betasuppa inni boksen uten å jekke opp lokket. Fortell oss hva som skjer om det skjer noe. Se mitt forrige svar.
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ha oppi noen spiker og sjekk om det er noe i det uttrykket "koke suppe på en spiker".
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ha oppi noen spiker og sjekk om det er noe i det uttrykket "koke suppe på en spiker". Men hvis jeg har den oppi så blir det ikke PÅ en spiker.
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor lenge skal betasuppe koke? til den blir released
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor lenge skal betasuppe koke? Frem til den eksiterer og blir en gammasuppe.
chokke Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Se opp for Alfa, hørt det er en slu jævel! BRRRRRRRRRRRRRRR! Endret 1. oktober 2008 av chokke
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 For en gangs skyld så tror jeg at spørsmål jeg stiller hadde fått bedre svar på kvinneguiden. Det sier litt.
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 For en gangs skyld så tror jeg at spørsmål jeg stiller hadde fått bedre svar på kvinneguiden. Det sier litt. Nå tror jeg barten din har gått deg litt til hodet mann :wee_
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hva forventer du av oss? Suppelering(?) er ikke del av min ekspertise.
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 For en gangs skyld så tror jeg at spørsmål jeg stiller hadde fått bedre svar på kvinneguiden. Det sier litt. Kunne du ikke spurt beta itself?
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) A Middletown woman was arrested after chasing children, urinating on a porch, and blocking traffic - all while wearing a cow suit. Police said 32-year-old Michelle Allen was chasing children while wearing the cow costume early Monday evening. Allen also reported urinated on a neighbor's front porch. An officer told Allen to go home and stay there for the remainder of the evening. Police were later called to her home where Allen was allegedly blocking traffic. The arresting officer says Allen smelled of alcohol, slurred her speech, and was belligerent. She also allegedly cussed at the officer. Allen is charged with disorderly conduct. Endret 1. oktober 2008 av b-real
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Kunne du ikke spurt beta itself? Haha! Jeg lo.
Anbefalte innlegg