b-real Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Har en klokke liggende men lenka er blitt trødd på eller.no så en må vel til en urmaker eller noe å få den ordnet.
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, hvor? Instillinger --> språk. Om dette blir for vanskelig, velg "Pirate English"
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har ikke gått med klokke på armen på 10 år ellenoe..syns det er deilig å ikke stirre på tida hele tiden. Bare la den gå av seg selv. MÅ man vite hva klokka er, er den jo på PC, TV'n, mobilen eller overalt ellers. Endret 1. oktober 2008 av Bytex
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke gått med klokke på armen på 10 år ellenoe..syns det er deilig å ikke stirre på tida hele tiden. Bare la den gå av seg selv. MÅ man vite hva klokka er, er den jo på PC, TV'n, mobilen eller overalt ellers. Eneste gang jeg gikk med klokke var vel egentlig i millitæret da mobiltelefon ikke alltid var like populært blant befalet.
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Dritbra! Haha! lub it... Jeg maler, og er meget flink til det :!:
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Facebook er dødfødt uansett. "Oo se jeg har 400 venner fyfaen jeg er så kul assa"
Bramle Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kjøte meg ny klokke idag. Fordi det virka som en god idè og den andre jeg har har safirglass, men det hjelper ikke. Jeg klarer å ødelegge det også jeg. Hvor drar du egentlig linjen mellom bruk og misbruk?
hylo Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har ikke gått med klokke på armen på 10 år ellenoe..syns det er deilig å ikke stirre på tida hele tiden. Bare la den gå av seg selv. MÅ man vite hva klokka er, er den jo på PC, TV'n, mobilen eller overalt ellers. Jojo, men er det ikke like greit å dra opp armen et litt stykke istedet for å dra mobilen opp av lomma? Er jo enkelte som ikke klarer å gå med klokke, andre er helt avhengig av den. Jeg bruker klokka som et arbeidsverktøy til å ta tid (lukkertid på hydrauliske ventiler, smokeshuttere og blendingsflenser). I tilegg til dette er det jævla kjekt å ta tiden når du er på en båt uten klokker på dekk. Også er det selvfølgelig et smykke om du kjøper fin klokke. http://www.breitling.com/en/ Breitling er et eksempel på smykke og funksjonalitet. Bramle: Jeg bruker klokka, om den blir ødelagt, so be it. Endret 1. oktober 2008 av Hylo
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor lenge skal betasuppe koke? Den skal koke helt til betafasen er over og suppa går live..AHAHAHAHAHAHHAHHAHA
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor lenge skal betasuppe koke? Den skal koke helt til betafasen er over og suppa går live..AHAHAHAHAHAHHAHHAHA Hvor lenge skal RC1-suppe koke da?
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor får man så vondt i magen av å høre babyer gråte?
Terje92 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItem...5628;c_Z0HFP1T7 Må sykle i morgen Bussene streiker...
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor får man så vondt i magen av å høre babyer gråte? Biologisk programmering. Men seriøst ... Ingen som vet hvor lenge betasuppe skal koke?
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor får man så vondt i magen av å høre babyer gråte? Fordi du er gravid og ungen inni deg vil ut.
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Facebook er dødfødt uansett. "Oo se jeg har 400 venner fyfaen jeg er så kul assa" Jeg var ikke populær på ungdomsskolen heller. (:
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Faen nå er Hannah Montana på MTV også med en "Avril-lavigne-kelly-clarkson-jente-punk" hit..slipper ikke unna jævelskapen der heller mao..
Anbefalte innlegg