Petter Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ferie er egentlig ganske kjedelig. har du vondt et eller anna sted?
probin Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Han har et point. ferie er kjedelig. alle elevene og lærerne er hjemme og koser seg. her sitter jeg på jobben (som it teknikker på en skole) og gjør INGENTING! det er ikke noe å gjøre. så, trur ferien er kjedeligere for meg enn dem som er hjemme og slækker!
Sidious Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/taito/irritating/ Avhengighetsdannende!
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan ikke si at det er eid, rly. Skulle likt å se hvem som helst av dere klare TO guttebabyer på under to måneder. Jeg har, enda, ikke blitt tisset i ansiktet, og det tror jeg ikke noen av dere hadde klart å unngå.
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan ikke si at det er eid, rly. Skulle likt å se hvem som helst av dere klare TO guttebabyer på under to måneder. Jeg har, enda, ikke blitt tisset i ansiktet, og det tror jeg ikke noen av dere hadde klart å unngå. mmmm å bli tisset i ansiktet. Tror jeg gjorde det en gang "da jeg var ung" Stakkars kar. "ååå sååå søøøøøt" *spray* NOT THAT CUTE, HUH *******?!
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 http://www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/taito/irritating/ Avhengighetsdannende! Det var en ny variant, gitt.
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Det som er er at guttebabyer har for vane å tisse med en gang de får LUFT på utstyret sitt, noe veldig mange ikke tenker over når de skifter bleie. Trikset er å følge med, og når du ser at de holder på å tisse, legger du bleien tilbake på tissen deres. Men ja, jeg tror ikke jeg kjenner noen andre enn meg som har stelt guttebabyer så ofte uten å bli tisset i ansiktet eller andre plasser.
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Alternativt kaste seg unna når det begynner å komme! Jeg sto opp nå, er det for sent?
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Alternativt kaste seg unna når det begynner å komme! Jeg sto opp nå, er det for sent? Ser for meg sånn derre matrix når jeg leste det.. neida det er akuratt passe tid å stå opp på.. ( var oppe 7 idag alt for tidlig til å være meg..)
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Alternativt kaste seg unna når det begynner å komme! Jeg sto opp nå, er det for sent? jeg pleier å stå opp på ca samme tidspunkt når jeg har fri
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ferie er egentlig ganske kjedelig. Da er du rett og slett bortskjemt De jeg kjenner har ferie trenger det når de først har det.... Endret 1. oktober 2008 av Fluesopp
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ferie er egentlig ganske kjedelig. Da er du rett og slett bortskjemt De jeg kjenner har ferie trenger det når de først har det.... hva er ferie egentlig?
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvis du vil se babyer tisse på mor/far er det bare å slå på America's (un)funniest Home Videos. Plenty der. "Ååå så søt holde deg opp på strake armer *pisssssssssssssssssssss* hahahahahahahahahaha send det til AFHV kanskje vi vinner $100000, skatt!" Evt. har de setup, "Nå skal du høre gutten, mamma og pappa vil gjerne bli rike og komme på TV, så du skal ramle ned fra dette treet her og begynne å grine mens pappa filmer , okay?" Endret 1. oktober 2008 av Bytex
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Evt. har de setup, "Nå skal du høre gutten, mamma og pappa vil gjerne bli rike og komme på TV, så du skal ramle ned fra dette treet her og begynne å grine mens pappa filmer , okay?" eznp, jeg resser?
fargoth Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Evt. har de setup, "Nå skal du høre gutten, mamma og pappa vil gjerne bli rike og komme på TV, så du skal ramle ned fra dette treet her og begynne å grine mens pappa filmer , okay?""Men jeg vil ikke, pappa!" "Gå opp i treet kast deg ned i bakken! "M-m-men jeg.." "KOM DEG OPP I TREET!!!"
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Også sitter familien der, tilsynelatende lykkelig på TV og han verten kommer bort for å småprate med den "uheldige" gutten som datt ned så alle lo. Han prøver å presse frem et halværlig smil og snur seg bort. "ååååååååå så søøøøøøøøt" også ler alle i publikum enda mere. Mens han EGENTLIG plotter hardt på hvordan han skal ta igjen på foreldrene når han blir gammel nok. "Hm, rullestol ned trapp *check*" "Bombe i pappas bil *check*" "Sage av gelender i 3. etasje *check*" Endret 1. oktober 2008 av Bytex
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Then a kork you shall have! Let the man have a kork!
Anbefalte innlegg