Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tallulah? Jeg tenker automatisk Sonata :p

Sidious, gief.

Bare forsyn deg. ;)

[16:36] <Sidious_> Emma Tallulah Behn

[16:36] <Sidious_> nå får jeg Sonata Arctica-assosiasjoner

(IRC)

Skrevet

Woohoo, venninna mi er hjemme fra den psykiatriske klinikken. Godt hu ikke ble der lenger.

Nå burde jeg i og for seg hatt penger til å dra sørover så jeg kunne laget middag til a som jeg lovte a :p

Skrevet
Var det løpet der han tullingen kjørte avgårde med bensinslangen på slep 2 ganger?

Der snakker vi "god" team kommunikasjon, når gutta foran bilen og gutta bak bilen ikke klarer å kommunisere med hverandre.

Ferrari har et halvautomatisk system. Massa fikk grønt lys, dvs. at alle har trykket på "ok" evt. at det var datafeil. Jeg vil gjette på at karen som fylte bensin kom borti "ok"-knappen.

Skrevet

Aces!! :D :D :D

*hoppe opp og ned og klemme diettführeren halvt i hjel*

Hvor har du vært? Jeg har savna deg her : <

Jeg skal lage middag til henne ja, men det får bli en annen gang, når jeg får penger i alle fall.

Transport og mat er dyre greier.

Skrevet
Aces!! :D :D :D

*hoppe opp og ned og klemme diettführeren halvt i hjel*

Hvor har du vært? Jeg har savna deg her : <

Jeg skal lage middag til henne ja, men det får bli en annen gang, når jeg får penger i alle fall.

Transport og mat er dyre greier.

Haha ja jeg må jo komme tilbake og si hei når jeg får tårevåte klagebrev fra små smurfer som ikke klarer å planlegge dietten sin selv! SKAMMELIG!! Jeg skal sette opp et tremåneders program for deg med det samme. Ingen medlidenhet!

Skrevet

Ha ha, jeg håpte du fikk det brevet og at jeg ikke hadde sendt det til en inaktiv adresse :p

Jeg må ha hjelp, det er derfor du er führeren min ^^

Gi meg et program, jeg skal følge ditt bedre enn jeg fulgte Nyhus sitt ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...