Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja det er det. det sto "trykk 45 og tidspunkt" men jeg er usikker på om det gikk. hørte bare pipelyder i tlf.. :p

Tlf-nummer og tidspunkt? Kan gi deg wakeup-call. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ah.. jeg er stuck på motell i Steinkjer, mobilen har lada ut, og jeg har ingen andre vekkeklokker.. I morgen skal jeg opp tidlig. Tørr ikke sove :p

Try again!

Skrevet
ja det er det. det sto "trykk 45 og tidspunkt" men jeg er usikker på om det gikk. hørte bare pipelyder i tlf.. :p

takk, men jeg har ikke nr opp hit :/

står ikke.

Skrevet
Whisky? Erru gal?
Ja, men det var ikke det vi diskuterte nå. Hold deg til temaet og slutt å vri samtalen over på meg. Det er helt klart at du har alt for mye blod i ditt alkoholomløp!
Skrevet
Hvor lenge har folka hengt rundt på diskusjon.no? Ser av innleggscount at noen har vært her en del lenger enn meg :p
Siden 2004, men tok ikke av før 2006.
Skrevet
Ja, men det var ikke det vi diskuterte nå. Hold deg til temaet og slutt å vri samtalen over på meg. Det er helt klart at du har alt for mye blod i ditt alkoholomløp!

For lite blod, men altfor mye antibiotika. =(

Blir jo litt internt til slutt. Folka begynner å møtes, og noen liker hverandre så godt at de møtes med vilje. Ikke at jeg og Hylo hadde det beste utgangspunktet til å bli perlevenner. Men det ordna sæ!

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg starta i 06 en gang. Tok av med ett jeg.

Det var nok via amobil, jeg lurte på noe med sony'en min.

Endret av Ballus
Skrevet
Lol. Intern I s'pose? :p

Hvor lenge har folka hengt rundt på diskusjon.no? Ser av innleggscount at noen har vært her en del lenger enn meg :p

Jeg blei medlem i 2005, men det var en annen account :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...