Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå er det jo sånn ca 121424 posts her inne. Så når man nevner sånn 4000-6000 må man jo nesten tenke på antall sider, vi har langt flere posts en dette her inne.

Nå er det sånn at han snakker om antall poster som er nye per dag. :roll:

Åh. Hvor er det man kan se det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vandrehistorie. Det har ikke skjedd, og om det hadde skjedd hadde det ikke blitt sendt på lufta.
I mangel på total respekt for andre medbrukere på dette forum:

http://www.artshole.co.uk/arts/artists/Sha...-Ron-Jeremy.jpg

K.
Neste helg må vi fylle, k?

Jeg har forøvrig funnet ut at franske kvinnfolk ikke liker Norske menn. De liker heller ikke at mannfolk snuser, drikker mye og lukter Ricard/Calvados/Congac om hverandre.

Endret av Hylo
Skrevet
I mangel på total respekt for andre medbrukere på dette forum:

Ville vært verre om du hadde hatt en total mangel på respekt :p

Huff, vet jeg er kjedelig i dag.

Skrevet (endret)
Jeg har forøvrig funnet ut at franske kvinnfolk ikke liker Norske menn. De liker heller ikke at mannfolk snuser, drikker mye og lukter Ricard/Calvados/Congac om hverandre.

Da er jeg visst mer lik franske kvinnfolk enn jeg trodde. :!: Dog, jeg liker norske menn. ;)

Endret av yvonne2
Skrevet
Da er jeg visst mer lik franske kvinnfolk enn jeg trodde. :!: Dog, jeg liker norske menn. ;)

Sannsynligvis ikke.

Personlig kan jeg ikke fordra snus, jeg drikker ikke (så mye drikking ekke noe for meg) og vel, jeg synes ikke lukten av congac er spesielt tiltalende..

Skrevet

Sannsynligvis ikke.

Personlig kan jeg ikke fordra snus, jeg drikker ikke (så mye drikking ekke noe for meg) og vel, jeg synes ikke lukten av congac er spesielt tiltalende..

personling digger eg snus! og digger lukten av congac :)

Skrevet
"franske kvinnfolk ikke liker Norske menn"

Jeg tenkte mer på "de liker heller ikke at mannfolk snuser, drikker mye og lukter Ricard/Calvados/Congac om hverandre".(..)

Skrevet

Når jeg var 14 blandet jeg gjerne det jeg kom over i faderns skap til en grusom gugge og smuglet med meg ut. Ble full på det, men godt var det jo ikke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...