Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Det høljer ned i hovedtstaden gitt! (nei ikke Trondheim tullebukker).
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Får du ikke åpnet noen av kildene jeg la ved?
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Får du ikke åpnet noen av kildene jeg la ved? Sitter å spiller Skal lese senere Snurreleif: mens du er inne på hovedstad. Bergen burde blitt ny hovedstad i Norge. Endret 4. september 2008 av Ferchie
Olum Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Deilig at vi fikk ny mattelærer. Hun forrige hadde dårlig hørsel og egnet seg generelt ikke som lærer. Endret 4. september 2008 av Olum
Hashtægg Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Det høljer ned i hovedtstaden gitt! (nei ikke Trondheim tullebukker). Skikkelig og! Huff. Jeg synes dette er sovevær^^
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Det høljer ned i hovedtstaden gitt! (nei ikke Trondheim tullebukker). Skikkelig og! Huff. Jeg synes dette er sovevær^^ It is! It is indeed! Og nei ferch, Trondheim er norges navle (med øya Hitra som navle-loet).
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Det høljer ned i hovedtstaden gitt! (nei ikke Trondheim tullebukker). Æsj. Jeg skal jo ut og gå -.-
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg også etterpå, heeele veien til Perminalen, så ut og møte kjæresten! Me be wet! Endret 4. september 2008 av Snurreleif
Snorre Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Får du ikke åpnet noen av kildene jeg la ved? Sitter å spiller Skal lese senere Snurreleif: mens du er inne på hovedstad. Bergen burde blitt ny hovedstad i Norge. Agreed! Bergen er og blir den fineste storbyen i Norge (etter norsk skala selvsagt). Oslo er kanskje større, men finere er den absolutt ikke. Bortsett fra Vigelandsparken er det ikke mye pent rett i sentrum. Bergen er omringet av vakre fjell og har flere fine småparker. Vi har finere arkitektur i sentrum enn det Oslo har, og sentrum er mer oversiktlig (og mindre riktignok). Å flytte hovedstadeen (med alle dens politikere) til Bergen ville kanskje hjulpet politikerne å få øynene opp for at Øst-landet ikke er Norges eneste landsdel.
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Ja. Hovedstaden skal ikke nødvendigvis være størst, men mest representabel. Etter min mening er Oslo en av europas verste byer og representerer ikke resten av Norge i det hele tatt.
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Bah! Åpne verden for Trøndelags bonde-steder, trønderbart og vår eksellente mat-tradisjon! Kanskje kan vi til og med prakke de på Hurtigbåten og sende de til Lensvika en tur.
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Mitt forslag: Bygg en hovedstad fra grunnen av i Nord-Trøndelag/Helgeland ett sted. Da får man en fin og representabel hovedstad, og den kommer midt i landet, med kortere reiseavstand til mesteparten av landet utenom Østlandet... Og den skal helst ha slik arkitektur: IKKE slik arkitektur : Bah!Åpne verden for Trøndelags bonde-steder, trønderbart og vår eksellente mat-tradisjon! Kanskje kan vi til og med prakke de på Hurtigbåten og sende de til Lensvika en tur. Norge er ikke Paris eller Roma. Å ha en hovedstad lengre nord i landet vil kanskje gjøre politikerne mer ærlige i forhold til hva Norge egentlig er. Endret 4. september 2008 av A-Jay
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Er jo det jeg sier! Trondheim für Capitøl!
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 A-JAy heheh man kan desverre ikke bygge en ny by helt uten videre. Dessuten er den arkitekturen du har bilde av der meget meget dyr å bygge med moderne teknologi (faktisk).
Demantios Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Og den skal helst ha slik arkitektur: *gjesp*
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Er jo det jeg sier!Trondheim für Capitøl! Og hvor i Trondheim skal man få plass til Stortinget, Regjeringen og alt uten å: a) Rive masser av verneverdige bygninger. b) Ha alt dette styret utenfor selve bykjernen, noe som blir litt teit i min mening. Jeg stemmer heller for en ny hovedstad fra grunnen av. Og enda en ting til. Jeg vil hest at hovedstaden skal klamre seg til fjellsidene i slikt landskap: (ok, kanskje ikke så bratte fjellsider, men dere skjønner poenget) IKKE i slikt landskap: Landskapet som hovedstaden ligger i bør være et vitnesbyrd om norsk natur og klima. A-JAy heheh man kan desverre ikke bygge en ny by helt uten videre. Dessuten er den arkitekturen du har bilde av der meget meget dyr å bygge med moderne teknologi (faktisk). Kan man ikke? Hvordan ble dagens byer til da? Og det er da eksempler på hovedsteder og andre byer som er bygd fra grunnen av rundt om i verden. Endret 4. september 2008 av A-Jay
Sidious Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Da har man värt og spist pizza. Tilbake på universitet nå, kun for å surfe. Så jävla kjipt å ikke ha PC hjemme. Må si jeg dro på smilebåndet da jeg kom over denne på en ungdomsside i dag: "Spørsmål Hei, eg er en gutt på 14 år. Nylig hadde jeg og dama mi anal sex. DA jeg skulle ta tissen ut var den brun. Har prøvd og ta salo og såpe på, men brun fargen vil ikke vekk. hva kan jeg gjøre? HJELP!" Svar Hei! "Brunfargen kommer av avføringen som er i endetarmen og jeg vil anta at den forsvinner ganske greit etter at du har vasket deg noen ganger med vanlig såpe. Zalo er ikke helt anbefalt å bruke der. Den midlertidige misfargingen av huden er ikke farlig, men for å beskytte deg mot bakteriene i endetarmen og for å unngå misfarging igjen, anbefaler jeg bruk av kondom." Endret 4. september 2008 av Sidious
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Er jo det jeg sier!Trondheim für Capitøl! Og hvor i Trondheim skal man få plass til Stortinget, Regjeringen og alt uten å: a) Rive masser av verneverdige bygninger. b) Ha alt dette styret utenfor selve bykjernen, noe som blir litt teit i min mening. Jeg stemmer heller for en ny hovedstad fra grunnen av. Og enda en ting til. Jeg vil hest at hovedstaden skal klamre seg til fjellsidene i slikt landskap: (ok, kanskje ikke så bratte fjellsider, men dere skjønner poenget) IKKE i slikt landskap: Landskapet som hovedstaden ligger i bør være et vitnesbyrd om norsk natur og klima. A-JAy heheh man kan desverre ikke bygge en ny by helt uten videre. Dessuten er den arkitekturen du har bilde av der meget meget dyr å bygge med moderne teknologi (faktisk). Kan man ikke? Hvordan ble dagens byer til da? Og det er da eksempler på hovedsteder og andre byer som er bygd fra grunnen av rundt om i verden. Trånnheim! *bli sur* Eneste jeg vet er at jeg slett ikke orker tanken på Oslo som hovedstad mye lengre..
Anbefalte innlegg