Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå har jeg fått den Discovery-sangen på hjernen. :-S

"Bombdiada bombdiada bombdiada bombdiada. I love the ocaens, I love the clear blue sky.

Bombdiada bombdiada "

Se filmen hos Youtube

Den broen har jeg kjørt under. :D Herlig video forøvrig, brilliant tv-kanal, brilliant verden vi lever i.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den broen har jeg kjørt under. :D Herlig video forøvrig, brilliant tv-kanal, brilliant verden vi lever i.
Det har du rett i. Discovery-kanalene er de som går mest her. Og NGC og History-channel.
Skrevet

Jeg har desverre ikke history channel. :( Men det hender jeg tar på meg sjørøverhatten i blandt for å kompansere. Noe du vil annbefale fra den kanalen som er verdt å få med seg?

Skrevet
Alt fra Dogfights-serien hvertfall. MEn det er så mye å velge mellom at jeg ikke vet helt hva jeg skal velge.
Skal ihvertfall sjekke ut serien nermere, takk for tipset.
Skrevet

IRRITERT!

En jeg kjenner siterte følgende i dag: "If Stephen Hawking is so smart, how come he can't walk?"

Kjente hatet boblet i meg..

Uansett, googla idiotien og - BOMBE! Wow-forum. Greit nok at mange folk spiller Wow, men sammen med dem spiller virkelig verdens største troll.. :(

*søvn*

Skrevet
En jeg kjenner siterte følgende i dag: "If Stephen Hawking is so smart, how come he can't walk?"

Jeg lo.

Now playing: Folk og røvere i kardemommeby ^^

Skrevet (endret)

279494216v1_350x350_Front.jpg

Men nå har klokka gått fra meg her. Får vel finne senga snart.

redigert:

Oh yeah! Billett til Øystein Sunde på Samfundet er fiksa. :woot:

Endret av Zlatzman
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Visste ikke at du pleide å henge her, Menial. :p

Skrevet
Zethyr: Flabba er faktisk nitten år.
Whatever. Hva unnskylder det? Ser forøvrig ikke sånn ut.

Jeg har fått tilbud om fast jobb! wtf, trodde ikke at det skulle skje. :p
Gratulerer :D

Takk :D Skal begynne når jeg får ordna med rehaben og skit. Veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting. Skummelt med jobb :/
Pøh. Går fint. Bare hopp i det, biatch. Som alle andre må her i livet.

Hvorfor i alle dager skal man diskutere søstrene til smurf? Hun ene var opptatt, hun andre var krapyl, ergo: ingen av dem er suitable.
Opptatt = ikke aktuell? Hva er et for noe bullshit?

Sjur86.

Det var på Blink :p

Sjur86 ? Sjur93 tror jeg vi sier.

Da har gutten vært på whiskysmaking. Det ble 7 forskjellige whiskier i kveld så man er litt snurrete i toppen. Hvordan går det ellers med folket.
Hey hey hey. Kjempekult med mange forskjellige whiskeyer. Beklager å måtte ødelegge for deg, men det er mengden alkohol du svelger som har noe å si på "snurrete i toppen"-følelsen, ikke antall forskjellige whiskeyer. Whiskey er kun dårlig destillert brennevin uansett. Skal man først drikke er det poengløst å drikke noe under 60%, helst bør man drikke 96. Da slipper man avfalls-stoffer som gir hodepine. Wooohey!

Jeg trenger nye tskjorter. Link meg!
http://oslotshirts.spreadshirt.net/no/NO/Shop/

"SJÅ KUKEN!!!"-t-skjorta er nok favoritten din tenker jeg.

Btw, er gøy på fylla. Klar for 3 dager til på fylla på rad, woooo hooo, mother fuckers. Noen i trondheim som er keen på ei heftig fyllekule på søndag så bare si fra, jeg har ikke funnet vors til søndag enda.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...