Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Ikke en shit akkurat nå. Mastercardet jeg skulle betale med likte ikke å bli trekt for 30 tusen NOK - så jeg får det sendt over dammen :p

Og som du sikkert gjettet, det er en del.. :D

Og nøyaktig HVA er det du skal få shippa? Om det er så store mengder så kan det nesten lønne seg med skipsfrakt. :p

Neste gang wheelman drar til USA ber jeg dere om og låse meg inne i en mørk kjeller uten tilgang verken internett og telefon...

Blanding av billig hw over dammen, en fet lønning i sommer og total mangel på impuls-styring endte med at jeg har fått wheelman til og kjøpe ting til meg for litt over 10k røft regnet... :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endelig har jeg flere poster enn i CS-kategorien i noe annet enn HW og OT.

Er det noen andre enn meg som bruker den oversikten til å dømme en nykommer, forresten?

Endret av Pusur1993
Skrevet

Jeg bruker den når jeg ser etter brukermod-kandidater. (: Selv har jeg mest opster i Off-Topic, nest mest i Sosialt og deretter mest i spillkategoriene. ^^

Skrevet

Jeg bruker den også aktivt. Når noen svarer veldig bombastisk på noe så sjekker jeg hvor de har postet. Postcounten har ikke like mye å si. Men om en person har flere hundre poster i nettverk (bedrift) så stoler jeg mer på han i spørsmål om vlan-konfigurering på HP-switch mot cisco-router enn en som kanskje har 5000 mer i postcount men nesten alt det WoW-kategorien f.eks.

Skrevet
Jeg bruker den når jeg ser etter brukermod-kandidater. (: Selv har jeg mest opster i Off-Topic, nest mest i Sosialt og deretter mest i spillkategoriene. ^^
Da burde jo jeg være en perfekt kandidat, etter ditt eget bilde. :mrgreen:

OT-baren ( 1279 )

Sosialt ( 360 )

PC-spill ( 329 )

The Elder Scrolls ( 224 )

Skrevet

I dag er det varmt i Bergen. Alt for varmt. Og kjæreste har bursdag, så vi fikk krone på Burger King.

Og sånn forresten, god dag kafé.

Skrevet
Jeg bruker den også aktivt. Når noen svarer veldig bombastisk på noe så sjekker jeg hvor de har postet. Postcounten har ikke like mye å si. Men om en person har flere hundre poster i nettverk (bedrift) så stoler jeg mer på han i spørsmål om vlan-konfigurering på HP-switch mot cisco-router enn en som kanskje har 5000 mer i postcount men nesten alt det WoW-kategorien f.eks.

Indirekte personangrep.

Rapportert :( .

Noen andre enn meg som elsker disse to små maisene du får kjøpt i butikken? Var middagen min. Himmelsk :D .

Gjest Slettet+6132
Skrevet

linken funker ikke L4r5...

Skrevet
linken funker ikke L4r5...

Hater den buggen i systemet som kommer noen ganger

http://www.techstroke.com/do-not-unzip-this-it-is-a-huge-42-kb-file.html

Sånn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive