Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du er nødt til å være et forumtroll. Det finnes ikke så dumme mennesker i norge som har gjennomført grunnskoleundervisning.
dette skreiv eplefe i PM til meg. og i tillegg seier ho er at EG er frekk. mhm. eg luktar dobbelmoral lang veg

kittycat: herregud, det er faktisk normalt?? eg kjenner dritmange som aldreg pussar tennene

Endret av Schnell
Skrevet (endret)

Jeg tror faktisk at jeg sier meg enig med Eplefe.

Åja. Dere er en gjeng som aldri tenker på personlig hygiene. Flott.

Endret av KittyCat
Skrevet

Passer det seg virkelig å diskutere slike ting i den lille, harmoniske forumkafeen vår der ingen noen sinne klager og ingen tøser. ;)

Skrevet

jeg skrev dette til eplefe (på bakgrunn av at hun hadde skrevet masse frekkt til meg i en annen tråd så tok jeg det på PM for å ikke spamme ned tråden med sånn liksom)

jeg syns du er jævli frekk med meg. har jeg kanskje gjort deg noe??
og da får jeg til svar at hun var frekk med meg på grunn av jeg hadde så mye skrivefeil balndt annet
Skrevet

Hvem er Kittikatt? Sist jeg sjekka var nicket mitt KittyCat. Og måten du skriver og formulerer deg på irriterer andre. Jeg bare gjør deg klar over det. Tenk litt på det neste gang du skriver.

Oi, det stemmer. Du er jo et troll.

Skrevet
folk kan slutte å bitche meg :mad: og kittikatt er det kanskje ulovlig å skrive at jeg kjeder meg??

Det er ikke lov å skrive "hallo jeeeej kjeder meeeeeej" i Forumkafeen nei. Prøv med "Hei alle sammen! Jeg kjeder meg, hva prates det om her?"

Skrevet (endret)
Schell er nok bare litt misforstått... :)

Eventuelt en prepubertal 12-åring som har spilt for mye CS, og ikke helt vet hvordan intarwebz© fungerer :)

Endret av clvn
Skrevet (endret)

takk hylo!!! :D jeg er faktisk det for jeg er egentli kjempesnill¨¨

jeg er 17 år og har aldri spilt CS

Endret av Schnell
Skrevet
takk hylo!!! :D jeg er faktisk det for jeg er egentli kjempesnill¨¨

jeg er 17 år og har aldri spilt CS

Du virker som om du er 10 år og drømmer om å bli stor nok til å spille CS

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer