Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så det er ok?

 

Klart! Men bare for at du er så søt. Du hadde sånn "hot librarian"-look med de brillene i RPP. :p

O.o hæ? har jeg aldri hørt før:P er ikke mye hott... ser helt jævlig dum ut skal jeg si deg, men tusen takk :blush:

 

Det vil jeg virkelig ikke si, synes du var søt på det bildet jeg. :) Bare hyggelig.

 

Sov godt.

Lenke til kommentar
Dont get me wrong, gleder meg mye til filmen,men det finns grenser.

Tror faktisk jeg gledet meg mer til Hellboy 2 enn TDK.

 

At den er såppas langt opp på IMDB-listen er skammelig. Og grunnen jeg ikke ser på hele listen i det hele tatt.

Nerds have to mutch power if you ask me.

 

Gleder meg til august jeg,da er nok hele TDK-hypen ferdig-

Jeg irriterer meg over The Shawshank Redemption og dens mange tilhengere. En flott film okei, men den er da ikke noe å lovprise som om den var et evangelium av den grunn. fantastisk er den jo ikke, jeg ble ikke fuktig i øyekroken en gang. The Elephant Man skulle vert flere plasser over mener nå jeg. The Dark Knight har jeg ikke sett enda så den har jeg til gode før jeg uttaler meg om, men det at folk tilsynelatende taler om den som den nye Messias gjør at skepsisen faller på. Sin City og 300 viste seg å være noe møkk, til tross for de overdådigste godord i forkant.

Lenke til kommentar
Ikke ti minutter. Mangfoldige timer nå!

 

Tråden din om hjelp er posta 03:00.

Du kan selv regne ut hvor lenge du da har venta på hjelp fra forumet ved å bruke klokka.

 

Det er vel et regelbrudd uansett hvor lenge du har venta på hjelp, er det ikke?

 

Så desperat som jeg er nå, driter jeg egentlig jævlig langt i reglene.

Lenke til kommentar
Så desperat som jeg er nå, driter jeg egentlig jævlig langt i reglene.

 

Ja, det høres ut som en gyldig grunn! :wee:

"Nei, jeg har et problem jeg, som er fryktelig viktig, reglene gjelder ikke for meg!"

 

Det er lite sannsynlig at du får hjelp med problemet ditt halv fire en tirsdags morgen.

Så alt strevet for ingen nytte, ser det ut som.

Lenke til kommentar
Så desperat som jeg er nå, driter jeg egentlig jævlig langt i reglene.

 

Ja, det høres ut som en gyldig grunn! :wee:

"Nei, jeg har et problem jeg, som er fryktelig viktig, reglene gjelder ikke for meg!"

 

Det er lite sannsynlig at du får hjelp med problemet ditt halv fire en tirsdags morgen.

Så alt strevet for ingen nytte, ser det ut som.

 

Wat! Er klokka så mye alt. Får vel prøve mer i morgen da :S

 

Natta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...