Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i og for seg enig med Zlatzman, men så igjen ... Latskap + nettopp fått penger gjør det veldig lett å ringe til pizzasjappa som ligger et par hundre meter herifra og like ved postkassa jeg uansett må gå til, så da er det ganske greit å bare ringe og fikse det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er i og for seg enig med Zlatzman, men så igjen ... Latskap + nettopp fått penger gjør det veldig lett å ringe til pizzasjappa som ligger et par hundre meter herifra og like ved postkassa jeg uansett må gå til, så da er det ganske greit å bare ringe og fikse det.

Blir lite pizzasjappepizza på meg forsåvidt, så det går greit om sommeren. Frossenpizza prøver jeg å holde meg unna nå.

Skrevet
Pizza spises det nesten litt mye av på hybelen, så greit med litt mindre pizza i sommerferien synes nå jeg.

Jeg har bare gått over ifra ferdigpizza til take-away, jeg. Det er fint å ha litt mer enn 3100,- å rutte med i måneden.

Skrevet (endret)

Jeg laget faktisk min egen middag idag, spaghetti og Max-boller. *stolt*

(Jeje, bla bla om at det er laget på fem minutter og skal bare varmes, men bare det å lage noe selv istedenfor å kjøpe det på det lokale hjørnet, er framskritt for meg.)

Endret av Billy Bob
Skrevet

Blir lite pizzasjappepizza på meg forsåvidt, så det går greit om sommeren. Frossenpizza prøver jeg å holde meg unna nå.

Ja, jeg skjønte nesten det.

Pizzasjappepizza er dyre greier. Gikk i first price-pizza her. Grøss, håper jeg aldri mer slipper å spise den. Da spiser jeg heller Grandiosa ...

Skrevet
Ja, jeg skjønte nesten det.

Pizzasjappepizza er dyre greier. Gikk i first price-pizza her. Grøss, håper jeg aldri mer slipper å spise den. Da spiser jeg heller Grandiosa ...

Ikke smakt first price-pizzan jeg, spiser nesten bare BigOne.

Skrevet

hm... skulle passe hundene i 1-1.5 time. nå har jeg passet dem i over to timer. jeg har greier jeg skal gjøre, steder jeg skal dra. dumme søstre. *klage&furte* :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Den heter Franks Åpning,hva forventer du?

Skrevet
Det er #11 det, husker ikke hva det er på den, siden jeg bare sier at jeg ikke trenger pizza-kartet, bare gi meg en #11 :love:

Men hvis du pleier å spise den kan du vel si hva som er på?

Skrevet (endret)

Blåskimmelost?? Smakte det på danskebåten, ikke bra saker. Spyttet ut alt sammen i servietten, huff og huff. Gjør som meg, spis Grandis!

Endret av MadnL
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...