Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømte rart i natt igjen. Jeg og david duchovny måtte rømme fra psykiatrisk anstalt fordi ingen trodde oss når vi sa det kom romvesener

Skrevet
På en side oppdager jeg nå to stykker jeg ikke har sett på lenge, Bytex og Chokke. 8D

Hvor har dere gjemt dere i det siste?

Skulle ikke du slutte med 8D?

Nei og nei :(

Har da vært innom og lest litt i denne tråden, men meh, er varierende spenningsgrad for å si det sånn.

(Og jeg har spilt Age of Conan :wee: )

Skrevet

Okay, okay, okay. Jeg må ærlig innrømme at jeg kan ikke annet enn verdsette eksamensforberedelsestiden for hvordan den gjør alt av tidsfordriv ekstra underholdende; det var den beste episoden av The O.C. jeg har sett på lang tid.

Skrevet

Jeg har sparka ut den værste forumavhengigheten nå med en mnd selvpålagt ban. Kommer nok ikke til å sitte i timevis og poste dritt lengre. Takk og pris.

Skrevet
Jobber du på Kitron?

Dagens uttrykk: skudd i mørke.

Absolutt ikke, for de som jobber på Kitron, har det sånn. Så vil si det var veldig relevant i forhold til den info'n du gav oss :)

Skrevet

Faen. Jeg trodde ikke det var noe tragisk med det. Fillern. Jeg er blitt observert med data, ute, etter skoletid. :ohmy:

Skrevet

*se seg rundt i klasserommet*

Ingen gøye mobbeofre. Hmm. What to do?

*sende mobbemelding til random person*

Sånn. Er jeg kul nå? :D

Skrevet
Eeh.. eehh... JEG KOMMER IKKE PÅ NOE!!

Kexxy har liten tiss!!

Phew.. Den var close

Det var da ikke du jeg mente. Du er fra Arendal. Da kan man ikke bli kulere :cool:

*se seg rundt i klasserommet*

Ingen gøye mobbeofre. Hmm. What to do?

*sende mobbemelding til random person*

Sånn. Er jeg kul nå? :D

Håper du sendte melding til en looser, for hvis ikke er du ikke kul enda...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...