Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke vært SO det siste halvåret :p .

Sant nok, så derfor har det vel blitt de fra SO jeg har klart å holde kontakten med, som har visst det. Men ja, jeg er bi(rimelig skeiv though)

Sånn, da vet alle det :)

Skrevet
Har ikke vært SO det siste halvåret :p .

Sant nok, så derfor har det vel blitt de fra SO jeg har klart å holde kontakten med, som har visst det. Men ja, jeg er bi(rimelig skeiv though)

Sånn, da vet alle det :)

det har vel de fleste vist en stund uansett :)

Skrevet
Ironi lille venn, ironi!

Whatever.

Natta alle sammen. Sov godt og alt sånn.

Jeje, nightnight. Til signatur:

I woke up today...and got myself a knife?

Skrevet

Om du hadde lest noen poster høyere opp, hadde du fått med deg at noen *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg :)

Skrevet
Er Corona Extra noe godt? Smaker det bedre en tuborg? Sitter med en 6'er nå og vurderer å drikke en, men vet ikke om jeg gidder. Hmm :hmm: .

Tuborg er vel teknisk sett uansett på bunnen av skalaen, rett over Borg. Så kan sikkert ikke være verre.

Skrevet (endret)

Om du hadde lest noen poster høyere opp, hadde du fått med deg at noen *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg :)

jeg så at *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg ja :p

Endret av NerosMind
Skrevet
No exuse. Du er sløv, uansett :D

Am not. ^^ Eller.. akkurat nå så. Sovet litt lite i det siste, tror jeg skal køye. Må opp før 9 i morgen så. Busy day.

Natta, alle tards. :)

Skrevet

Haha. Jeg er ikke så veldig opptatt av hva slags legning gutter har. :wee:

Skrevet (endret)
Er Corona Extra noe godt? Smaker det bedre en tuborg? Sitter med en 6'er nå og vurderer å drikke en, men vet ikke om jeg gidder. Hmm :hmm: .

Tuborg er vel teknisk sett uansett på bunnen av skalaen, rett over Borg. Så kan sikkert ikke være verre.

:p

Er egentlig ikke så veldig glad i øl. Fikk en 6'er med Corona Extra gratis (koster faen meg 150 kroner).

Endret av oblivion_-__
Skrevet
No exuse. Du er sløv, uansett :D

Am not. ^^ Eller.. akkurat nå så. Sovet litt lite i det siste, tror jeg skal køye. Må opp før 9 i morgen så. Busy day.

Natta, alle tards. :)

du er ikke alene om og ha sovet lite :p

men du får ha god natt :)

Skrevet

Corona er genialt. Corona eier Tuborg på alle mulige punkter utenom pris.

FAEN nå fikk jeg lyst på Corona. :o Deler du?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...