Rampage Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Han tok vel en kikk på dama di og bestemte seg Takk for den. Ironi lille venn, ironi!
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Har ikke vært SO det siste halvåret . Sant nok, så derfor har det vel blitt de fra SO jeg har klart å holde kontakten med, som har visst det. Men ja, jeg er bi(rimelig skeiv though) Sånn, da vet alle det
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Ironi lille venn, ironi! Whatever. Natta alle sammen. Sov godt og alt sånn.
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Ha! Ikke jeg som er sløv. No exuse. Du er sløv, uansett
n4w Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Har ikke vært SO det siste halvåret . Sant nok, så derfor har det vel blitt de fra SO jeg har klart å holde kontakten med, som har visst det. Men ja, jeg er bi(rimelig skeiv though) Sånn, da vet alle det det har vel de fleste vist en stund uansett
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 God natt, og sov godt. Må kanskje sove litt snart jeg og.
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Er Corona Extra noe godt? Smaker det bedre en tuborg? Sitter med en 6'er nå og vurderer å drikke en, men vet ikke om jeg gidder. Hmm .
Rampage Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Ironi lille venn, ironi! Whatever. Natta alle sammen. Sov godt og alt sånn. Jeje, nightnight. Til signatur: I woke up today...and got myself a knife?
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 det har vel de fleste vist en stund uansett Om du hadde lest noen poster høyere opp, hadde du fått med deg at noen *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg
Rampage Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Er Corona Extra noe godt? Smaker det bedre en tuborg? Sitter med en 6'er nå og vurderer å drikke en, men vet ikke om jeg gidder. Hmm . Tuborg er vel teknisk sett uansett på bunnen av skalaen, rett over Borg. Så kan sikkert ikke være verre.
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 God natt, og sov godt. Må kanskje sove litt snart jeg og. Go natt. Blir vel å legge meg jeg også snart . Såving er digg .
n4w Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 (endret) det har vel de fleste vist en stund uansett Om du hadde lest noen poster høyere opp, hadde du fått med deg at noen *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg jeg så at *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg ja Endret 12. januar 2008 av NerosMind
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 No exuse. Du er sløv, uansett Am not. ^^ Eller.. akkurat nå så. Sovet litt lite i det siste, tror jeg skal køye. Må opp før 9 i morgen så. Busy day. Natta, alle tards.
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 det har vel de fleste vist en stund uansett Om du hadde lest noen poster høyere opp, hadde du fått med deg at noen *host* NgZ *kremte* ikke hadde fått det med seg Haha. Jeg er ikke så veldig opptatt av hva slags legning gutter har.
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 (endret) Er Corona Extra noe godt? Smaker det bedre en tuborg? Sitter med en 6'er nå og vurderer å drikke en, men vet ikke om jeg gidder. Hmm . Tuborg er vel teknisk sett uansett på bunnen av skalaen, rett over Borg. Så kan sikkert ikke være verre. Er egentlig ikke så veldig glad i øl. Fikk en 6'er med Corona Extra gratis (koster faen meg 150 kroner). Endret 12. januar 2008 av oblivion_-__
n4w Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 No exuse. Du er sløv, uansett Am not. ^^ Eller.. akkurat nå så. Sovet litt lite i det siste, tror jeg skal køye. Må opp før 9 i morgen så. Busy day. Natta, alle tards. du er ikke alene om og ha sovet lite men du får ha god natt
Pasient Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Er Corona Extra noe godt? Smaker det bedre en tuborg? Sitter med en 6'er nå og vurderer å drikke en, men vet ikke om jeg gidder. Hmm . Corona er genialt. Corona eier Tuborg på alle mulige punkter utenom pris. FAEN nå fikk jeg lyst på Corona. :o Deler du?
Anbefalte innlegg