Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Tja. Du trenger jo ikke søke for å skifte nick lenger Vet, men vet ikke hvilket nick jeg skal skifte til =/ Forslag?
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Sirslask: Ble banna. Tror jeg. Fikk plutselig en personlig melding, og så sa jeg at han bare kunne stikke og litt mer stygge ting. Plutselig fikk jeg ikke lov til å skrive mer Rart, jeg har ikke blitt banna Bannet fra hvor? En eller annen hiphopgangsterchat. Jeg blir bannet fra alt jeg. Unntatt Diskusjon. Ble bannet fra Facobook.
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Vurderer å oppdatere min nettby og facebook helt, men vet ikke om jeg gidder. Har tenkt på det i en evighet. Har også tenkt i en evighet å skifte nick her (siden jeg lagde denne brukeren for å spørre om et spørsmål i spillet Oblivion). Lol. "nettby". PFffft Synes nettby er ganske greit jeg siden jeg kan gå inn på alle sine profiler og snoke i de.
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Tja. Du trenger jo ikke søke for å skifte nick lenger Vet, men vet ikke hvilket nick jeg skal skifte til =/ Forslag? KnewtFan
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg blir bannet fra alt jeg. Unntatt Diskusjon. Ble bannet fra Facobook. Hvordan greide du det?
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Vet, men vet ikke hvilket nick jeg skal skifte til =/ Forslag? KnewtFan Eller mrbjoern2?
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Tja. Du trenger jo ikke søke for å skifte nick lenger Vet, men vet ikke hvilket nick jeg skal skifte til =/ Forslag? KnewtFan Hmm. Vurderes. Får se i morgen hva det blir. Kansje jeg for et forslag i mens jeg såver.
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Fikk ingen til å bekrefte at jeg gikk på "Norway High Scool" i Michigan. Bare tok et network når jeg registrerte meg.
Rampage Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Tja. Du trenger jo ikke søke for å skifte nick lenger Vet, men vet ikke hvilket nick jeg skal skifte til =/ Forslag? KnewtFan Hmm. Vurderes. Får se i morgen hva det blir. Kansje jeg for et forslag i mens jeg såver. niggaplease
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det gjør det. Men ja... I like beeing gay ^^ But what? Har jeg vært med x-tusen SO-sider uten å få med meg det? oO Er det noe du har funnet ut av nylig?
Rampage Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ja, det gjør det. Men ja... I like beeing gay ^^ But what? Har jeg vært med x-tusen SO-sider uten å få med meg det? oO Er det noe du har funnet ut av nylig? Han tok vel en kikk på dama di og bestemte seg Endret 12. januar 2008 av Rampage
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 But what? Har jeg vært med x-tusen SO-sider uten å få med meg det? oO Er det noe du har funnet ut av nylig? Han er bi. Vært det så lenge jeg har kjent ham i hvert fall.
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 But what? Har jeg vært med x-tusen SO-sider uten å få med meg det? oO Er det noe du har funnet ut av nylig? Jeg har vel vært åpen om det i ett halvt år snart. =P
Rescue me Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 But what? Har jeg vært med x-tusen SO-sider uten å få med meg det? oO Er det noe du har funnet ut av nylig? Jeg har vel vært åpen om det i ett halvt år snart. =P Har ikke vært SO det siste halvåret .
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Hadde blitt feil hvis jeg hadde skiftet nick til noe annet?
n4w Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 god kveld alle med tards hva er diskusjonen(e) nuh?
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har vel vært åpen om det i ett halvt år snart. =P Ikke lengre? O.o Jeg mener. Jeg visste det i.. Fjor. Sånn. Sommerferien (hvis ikke før) i fjor. Det er mer enn et halvt år.
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Han tok vel en kikk på dama di og bestemte seg Takk for den.
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Han tok vel en kikk på dama di og bestemte seg Hun gjør meg glad for at jeg er hetero, skal jeg si deg. Jeg har vel vært åpen om det i ett halvt år snart. =P Har ikke vært SO det siste halvåret . Ha! Ikke jeg som er sløv.
Anbefalte innlegg