Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje Nie er en mann :eek:

Vel. Sist jeg så henne så hadde hun pupper så det må ha skjedd et nylig kjønnskifte i så fall.

Kanskje Nie er en transvestitt, se bare på sexolog Espen Esther Pirelli Benestad

Skrevet (endret)

cHilfinger: Hvor treige er dere egentlig?

Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc.

Endret av Kibs
Skrevet
cHilfinger: Hvor treige er dere egentlig?

Det er ganske mange jenter her: Nie, Eplefe, anfall, Demille, Epletyv, meg, etc.

Nå er Nie litt usikker, men joda, vet det er en del jenter her inne ;)

Skrevet (endret)

Mattegeni:

Et helvetesfag. To deler, en skriftlig og en muntlig. Skriftlig: Læreren leser en rytme, spiller en melodi på piano, spiller noen akkorder i omvendinger, spiller noen skalaer, spiller noen intervaller: NOTER NED. Muntlig: Synge melodi, intervall, akkorder og skalaer, lese rytmer.

Og jeg kan ikke stryke, men det er nettopp det jeg kanskje gjør.

Endret av Kibs
Skrevet
Du glemte Nora90 :p

Edit: er faktisk ikke ChilfiN[/b]ger

Jeg tok de første jeg kom på. Og beklager at jeg puttet inn en ekstra bokstav i det ekstremt korte, logiske og enkle nicket ditt. Det er krise. Tilgi meg, vær så snill.

Skrevet
Mattegeni:

Et helvetesfag. To deler, en skriftlig og en muntlig. Skriftlig: Læreren leser en rytme, spiller en melodi på piano, spiller noen akkorder i omvendinger, spiller noen skalaer, spiller noen intervaller: NOTER NED. Muntlig: Synge melodi, intervall, akkorder og skalaer, lese rytmer.

Og jeg kan ikke stryke, men det er nettopp det jeg kanskje gjør.

ajajajaj... Der hadde JEG vært fucka hvertfall.

Skrevet
O_O

Høres vanskelig ut. Og. Gøyalt! :D Masse musikk.

Hvilken sang skal du synge?

Det er ikke en sang. Det er flere (ulogiske og) konstruerte melodier som man får der og da med beskjeden: syng!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...