Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
L4r5: greit nok, vi er uenig i MYE her på forumet. Men jeg kan love deg, du og jeg hadde hatt det så sinnsykt morsomt på vors :D pluss at du tydeligvis er hemmelig forelska i meg.. og jeg skjønner deg godt jeg!

Moahaha *ond latter*

Ok. Jeg innrømmer det. Jeg hadde digga å diskutere med deg på et vorspiel. Men det er bare fordi vi er så grunnleggende uenig.

Dere hadde så jævelig endt opp i samme seng.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heihei, DNFK. Noen som har gjort noe nytt og spennende i dag? Det har ikke jeg...

L4r5 og Melisma har funnet ut at de er som skapt for hverandre. Og jeg har spist en fersken. Det er litt ekkelt. Jeg liker ikke pelsen.

Skrevet

Nå kan jeg faktisk ikke huske å ha sett noe bilde av melisma så skal ikke si hva jeg hadde gjort om kåtskapen tok overhånd :p

Skrevet

L4r5: gjett om! Øllen hadde spruta og folk hadde søkt dekning.. Er du klar over hvor tøff jeg er når jeg setter igang på vors med røyken i munnvika og skravler'n på full guffe eller? mjaaaaawwwr!! hohoho :p Jeg er livsfarlig når jeg først setter igang vettu.. hehe ;)

Nej, jag skojar ju bara... eller gjør jeg? :rofl:

På slutten av kvelden hadde du trygla bare om det å få sitte ved siden av meg tenk!!

Skrevet
Å? Så det har faktisk noe å si, L4r5? Jøss.

Overfaldiske dere er -__-

Ja faktisk. Jeg erikke så billig som jeg gir inntrykk av noen ganger.

Skrevet
pff, er bare å vifte med en krølla femtilapp så har jeg deg i fanget hahaha..

Selvfølgelig. 50 kr er 50 kr. Jeg er da økonomisk. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...