Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

U9, ja, det er minstesøss som skal konfirmeres, den plagsomme drapsmaskinen som endelig har funnet ut at jeg liker søsteren hennes bedre enn henne og er maks pissed for det :p

Jeg klager over at jeg må gå i konfirmasjonen og være med på den. Aller helst ville jeg være hjemme på Steinkjer, filme og chille. I stedet er jeg her og må ut å kjøpe kort til henne nå.

Og jeg får ikke brent bål, ikke at noe er laget heller, men jeg skulle helt greit satt opp noen møbler og juletrær og andre trær og vedkubber og bygd et bål i stedet for konfirmasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk! :)

Jeg har lagt ut bilder av kåken nå også. Lovte jo for lenge siden at jeg skulle det. Det ligger på nerdebule v.2.

idag er det tattoo convension her i hammerfest. Tattovører fra hele landet pluss et par fra USA og canada.. halv pris er det også gitt..

Skrevet

hadde pizzabunn i frysern så det blei pizza på meg og brodern, faktisk :p

men, jeg må nok ut i matbutikken i dag, siden det ikke er noe spes mer mat igjen, og modern er ikke hjemme før på mandag :p

Skrevet

Skal jeg handle nå, eller vente til jeg er skikkelig våken?

Jeg har 750kr å bruke på bokkilden eller.no. 8D

Skrevet
Uansett. jeg har nettop begynt å trene og jeg tok 90, jeg gjentar 90 Kilogram i benk! :D

Det er kanskje ikke så mye når man ser på treningsnarkomaner osv. men for meg er det en stor prestasjon!

Grats! :D

Tror ikke jeg tar 20 en gang. Dog, så har jeg en feil med venstre-armen min så..jau.

Skrevet

Jeg har den ikke i munnen heller, teiten :p

Jeg har den i nesa og så sniffer jeg litt ekstra hardt for at den ikke skal renne ut igjen og så går den i halsen ><

Skrevet
Uansett. jeg har nettop begynt å trene og jeg tok 90, jeg gjentar 90 Kilogram i benk! :D

Det er kanskje ikke så mye når man ser på treningsnarkomaner osv. men for meg er det en stor prestasjon!

Gratulerer!

Hvor mange ganger tok du 90kg?

Skrevet

nå, det var bare en gang, var allerede utslitt da. Jobba meg opp fra 70 kg.

Men det er litt rart, frivekt tar jeg 90, men den der maskinen som trener samme muskler pumper jeg 100kg.. balanse har utrolig mye å si.

Gjest medlem-77217
Skrevet

I dag skal jeg konfirmere meg :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...