Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Krøller meg sammen i fosterstilling og synes synd på meg selv i noen timer jeg. Natta!
Jeg får ikke sove før melding fra kjæresten om at hun er trygt hjemme har ankommet.
Skrevet
Jeg får ikke sove før melding fra kjæresten om at hun er trygt hjemme har ankommet.

Jeg får ikke sove før samboer har kommet hjem fra fylla. Pluss at jeg har drukket x antall kopper kaffe i dag..

Skrevet
Jeg får ikke sove før samboer har kommet hjem fra fylla. Pluss at jeg har drukket x antall kopper kaffe i dag..
Hadde vi vært samboere tror jeg det hadde vært lettere. Da kunne jeg fått panikk hvis hun ikke var der når jeg våknet, i stedet for hele kvelden. :p
Skrevet
Ikke nå lenger

sorry... slurvet litt.... :( byggefelt nå ja... dakar :(

Det var det før også :p

Men du hadde rett, det var faktisk det siste huset ut mot skogkanten... Skremmende

Skrevet

Men du hadde rett, det var faktisk det siste huset ut mot skogkanten... Skremmende

Du gjør det vanskelig :p

Si meg? Mobilen betalt av jobben?

Skrevet

Du gjør det vanskelig :p

Si meg? Mobilen betalt av jobben?

Skulle mene det ja, jeg har ihverfall ikke sett noen regninger i det siste.

Skrevet
Gutter er mye enklere enn jenter. Sånn er det bare.
Neh. Gutter KAN leke vanskelige, eller de kan la være. Jenter leker alltid vanskelige.

Altså. Jenter er enklere enn gutter.

Skrevet
Gutter er mye enklere enn jenter. Sånn er det bare.
Neh. Gutter KAN leke vanskelige, eller de kan la være. Jenter leker alltid vanskelige.

Altså. Jenter er enklere enn gutter.

Gutter ER vanskelige. Jenter LEKER vanskelige.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...