Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er redd for busemannen som bor under senga. Han kommer frem når jeg sover og tar på meg. :(

Jeg har bare 7 store negerpappaer under senga jeg.

Nei fy faen nå legger jeg meg. Ble så jævlig deilig og rein etter den dusjen as. Har hatt diaré i hele dag nesten, så det var faen meg deilig å få dusja.

G'night =D

Jeg er redd for busemannen som bor under senga. Han kommer frem når jeg sover og tar på meg. :(

Jeg har bare 7 store negerpappaer under senga jeg.

Nei fy faen nå legger jeg meg. Ble så jævlig deilig og rein etter den dusjen as. Har hatt diaré i hele dag nesten, så det var faen meg deilig å få dusja.

G'night =D

Skrevet
Hva i all verden skal vi gjøre?

surprise-buttsecks.jpg

Jeg er også her. :p

Må riktignok innrømme at det å bli analvoldtatt av en kattepus ikke fritser så veldig. :wee:

Skuffende hvor få som spurte etter legg i dag :( Hun eneste som spurte, spurte bare på kødd, siden hun hadde sett bursdagstingen i lokalavisen...
Har du klaget alle disse årene mens du har kjøpt øl ulovlig?
Skrevet
Skuffende hvor få som spurte etter legg i dag :( Hun eneste som spurte, spurte bare på kødd, siden hun hadde sett bursdagstingen i lokalavisen...

Det er alltid sånn dessverre. Du skal se du blir spurt om et år eller to.

Skrevet

Fant det i en eller annen tråd. Tror nok det er shoppa dessverre. Dog det ville ikke vært første gang en bruker la ut slike bilder ...

Hvem har ikke sett det infamøse rumpebildet som lå i RPP v1 f.eks.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...