Addan Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sindre og Kenneth, ta det der på PM, ingen er intresert i å lese det her TAKK
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 den smådårlige quotingen hans måtte ta slutt et sted Var din bedre?
MrBjoern Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 93-årgangen greier i alle fall å bruke Ubuntu! Okey, ingen andre enn meg som jeg kjenner greier det. Jeg klarte fint å bruke linux på din alder, når jeg var yngre enn deg og, forsåvidt...
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 den smådårlige quotingen hans måtte ta slutt et sted Var din bedre? nix
Terje92 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Vræææ, får sette på i natt da, må bare gå over først, for å sjekke om den ikke har bestemt seg for å installere noen gamle drivere...
Piratpjokken Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 advarsel: Kan bli hysterisk morsomt dersom du er trøtt (viktig viktig: TRØTT!): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En liten samling av noen bilder jeg fant på den absurde siden.. Det er teit.. Jeg burde ikke være såpass trøtt at jeg finner dette morsomt.. Klokken er jo ikke 03:00 engang enda..
Addan Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Vræææ, får sette på i natt da, må bare gå over først, for å sjekke om den ikke har bestemt seg for å installere noen gamle drivere... Kan du drite i den bilde postinga di ? Greeeeit, vi har skjønt at du vet hvordan du bruker print screen nå ! Ingen som klarer å se hva det det står eller hva det der er for noe uansett! Endret 8. april 2008 av Addan
henbruas Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg klarte fint å bruke linux på din alder, når jeg var yngre enn deg og, forsåvidt... Tror du ikke jeg hadde klart det? o.o
MrBjoern Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 advarsel: Kan bli hysterisk morsomt dersom du er trøtt (viktig viktig: TRØTT!): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En liten samling av noen bilder jeg fant på den absurde siden.. Det er teit.. Jeg burde ikke være såpass trøtt at jeg finner dette morsomt.. Klokken er jo ikke 03:00 engang enda.. Jeg lo xD Skal vi legge oss?
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 80-talls generasjonen ftw! Neeeh. Folk født 1970 er tøffere, for de var ungdom på 80-tallet. =D
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Kan du drite i den bilde postinga di ? Greeeeit, vi har skjønt at du vet hvordan du bruker print screen nå ! Ingen som klarer å se hva det det står eller hva det der er for noe uansett! Og kan du drite i og quote bilder da?
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 86årgangen eier lett alt fra 90-tallet Quoted for Truth!
NgZ Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Quoted for Truth! Nå må vi ikke glemme at 87 eier alt da.
Anbefalte innlegg