Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En til som er bitt av basillen^^
Bare pass deg, ellers stjeler jeg blomst-talismanen din, så enhver amatørheks kan ta deg. :p

Hehe^^

Nei ikke ta den da ...

Skrevet
Hehe^^

Nei ikke ta den da ...

I will protect you princess ;)

Pfft. Jeg tar den, og paien kan bare prøve å stopp meg, så skal jeg få piratkapteinen til å stjele ham for en liten "hyggestund" :p
Skrevet
Pfft. Jeg tar den, og paien kan bare prøve å stopp meg, så skal jeg få piratkapteinen til å stjele ham for en liten "hyggestund" :p

Bare synd han er mest inntresert i og drikke te da :p

Skrevet
Eneste danske musikken jeg kan komme på som er noe særlig er Povl Dissing og Kim Larsen ^^
Dansk er et av verdens styggeste språk, og egner seg følgelig absolutt ikke til synging. Ikke det at det egner seg til noe som helst...
Skrevet (endret)

Er det noen som er med på å ta masse per og så bare danse hele natta!! WOOO!!!

Jeg er skikkelig kul :cool:

Edit: Kim Larsen er lun! Mi danser! Køb bananer! Køb bananer! Køb bananer! Køb bananer!

Endret av Den store P
Skrevet
Bare synd han er mest inntresert i og drikke te da :p
Kapteienen? Eller snakker du om deg selv i tredjeperson? Husker ikke filmen så veldig godt. :p

Men nå hopper jeg til køys. Må tidlig opp i morgen og kjøre til byen for å levere skattekort, så jeg ikke dør neste uke. :p Skal bli godt med 15k+ nå ja ^^

Skrevet

NgZ, jeg er delvis enig med deg.

Dansk ER et av verdens styggeste (og mest uforståelige språk, bare slått av brei trøndersk og bredt sognemaol), dog det er moro å høre på :p

Som når han lille kidden sang Kickflipper, hey! Kickflipper, ho! eller hva søren :p

Skrevet
Svensk er et av verdens styggeste språk, og egner seg følgelig absolutt ikke til synging. Ikke det at det egner seg til noe som helst...

Fixed. :dremel:

Skrevet
Dansk er et av verdens styggeste språk, og egner seg følgelig absolutt ikke til synging. Ikke det at det egner seg til noe som helst...

Nå får du Nie på nakken!!!

Skrevet
Nå får du Nie på nakken!!!

Nie er nervevrak frem til onsdag, så ingen får henne på nakken. Det er lettere å bare rette på dem. :p

Svensk er ikke ET av verdens styggeste språk. Det ER verdens styggeste språk.

Fixed. :dremel:

Skrevet
Er det noen som er med på å ta masse per og så bare danse hele natta!! WOOO!!!
per?

kommer pål og askeladden også?

Vet ikke med askeladden, men Paal er her ihvertfall, for det er meg

Skrevet
Dansk er ikke ET av verdens styggeste språk. Det ER verdens styggeste språk.
Godt mulig du har rett, men jeg har ikke hørt all verdens språk, og prøvde å være diplomatisk. :wee:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...