Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
og kan forestille meg at sjokoladekaker er berde ;)

Brownies, da? Pga den myke varme kjernen? :p

Men ja, stikker ut en tur. Talast alle samans =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei da... kan jo bare spamme random også da... men da kommer moddene og kjefter sikkert :(

ja æsj de dumme moderatorene som prøver å opprettholde en viss kvalitet bæsj på dem.

Skrevet (endret)

Hovedforskjellen mellom her og SO er at det er en klikk med folk som gjør alt de kan for å jage vekk nykommere. Da blir det bare de 5-6-7 folka som snakker her. De bryter ned nykommerne ved å plukke fra hverandre alt de skriver, kjefter og smeller. Da stikker de bare igjen, og tilslutt er det bare hardcore-folka igjen. Mao lite å snakke om.

Noen blir veldig territoriale her.

Endret av Bytex
Skrevet

dessverre rett Bytex. Vi burde egentlig prøve å skjerpe oss. På tide med friskt blod i tråden.

Dog det er enkelte brukere jeg nekter å late som jeg liker.

Apropos friskt blod... Hvor er det blitt av frøken strøken?

Skrevet

Slik var det da til en viss grad i SO5/6 også, men det kan jo være at det har blitt enda verre nå på grunn av at mange brukere har opprettet personlig kontakt med hverandre.

Skrevet
Når er du her? :D

Om jeg tar pappas bil, og dropper de teite båtene du har sotte opp... så vil jeg tippe grovt regnet 6-8 timer :)

Slik var det da til en viss grad i SO5/6 også, men det kan jo være at det har blitt enda verre nå på grunn av at mange brukere har opprettet personlig kontakt med hverandre.
det hadde jo mange i so6 også da...
Skrevet
Når er du her? :D

Om jeg tar pappas bil, og dropper de teite båtene du har sotte opp... så vil jeg tippe grovt regnet 6-8 timer :)

det hadde jo mange i so6 også da...

Du skremmer meg... vakke meningen med paien =( men brownies vil jeg ha, still.

@Hva er SO?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...