Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg tror ungen hsdde blitt mobba ihvertfal... Eller jeg vet at ungen hadde blitt mobba.. For jeg hadde fanke slutta å le.. I'm a good person. Endret 7. april 2008 av Den store P
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 I dag tror jeg jeg skal stikke ned på sentrene og henge, for alle fjortisene er i Estland og leker hjelpekorps elns ^^
øl_i_tastaturet Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja, hadde ikke det vært herlig for ungene deres? Å ikke bare vite at de er laget ulovlig, men i tillegg bli fratatt foreldrene som de faktisk er glad i? For ungene er det faktisk ikke den store, gigantiske forskjellen før de blir gamle nok til å måtte høre på folk gnage med fordommene sine. Selvfølgelig er det ikke rett av dem å få barn mtp. at de er far og datter, men når det først er gjort ser jeg ikke hvorfor de skal gjøre ungene midlertidig eller totalt foreldreløse. Sjansene for å bli adoptert vekk eller få et godt fosterhjem når man er på den alderen som ungene hennes (og deres) er er minimale. Unger på den alderen (særlig den på 14), har det nok langt verre av å ha en mor som knuller morfar og får unger av det, enn de hadde hatt i et fosterhjem. NgZ har skjønt greia
Terje92 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Er det fiskebollen eller fiskemannen som elsker havet? alltid lurt på det der. (tenker på den sangen.)
b-real Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Er det fiskebollen eller fiskemannen som elsker havet? alltid lurt på det der. (tenker på den sangen.) Hvorfor skulle en fiskebolle elske havet?
j-- Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Fiskeboller lengter etter haaavet Haavet er fiskebollenes hjem *du du du duu du* Dette var det første verset, nå er det bare XXXXXX igjen. *dum dum dum*
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det blir jo heller synd på deg når du pakker opp. =D Tja. Det er jo deg det går ut over hvis jeg ikke liker det.
NikkaYoichi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Quayle, du får bare mer og mer heltestatus hos meg, du. Først inspirasjon, så får du frem et poeng jeg har strevd med å få frem i evigheter i en enkelt post. Det var da hyggelig sagt. Unger på den alderen (særlig den på 14), har det nok langt verre av å ha en mor som knuller morfar og får unger av det, enn de hadde hatt i et fosterhjem. Hvordan vet du det? Er ikke det viktigste at mor og far tar vare på barnet sitt? Jeg ser ikke noen god grunn til at man skal forby kjærlighet mellom to voksne mennesker. Som sagt, det finnes flere eksempler på søsken som er blitt adskilt fra de var bittesmå som i ettertid har giftet seg, fått barn sammen for så å finne ut at de egentlig er søsken. Jeg ville ikke fått barn sammen med min mor, søster(jeg har ingen) eller søskenbarn ganske enkelt fordi at jeg er bevisst når det kommer til fødselsdefekter og har valgt å ikke få barn fordi jeg har en alvorlig arvelig sykdom, muligheten for at alvorlige komplikasjoner oppstår når mor og far er i nær slekt er overhengende. At mennesker i nær slekt forelsker seg i hverandre er ikke noe nytt og jeg ser absolutt ikke på det som noe skittent. Hva er det som gjør at du synes at dette er så fryktelig? Hvis du tror på evolusjon så må du være klar over at vi har hatt oss med søsken, søskenbarn, mor og far for å komme dit vi er i dag.
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det er da fortsatt synd i barnet som garantert kommer til å få høre det på skolen, selv om foreldrene ikke visste det eller bla, bla, bla. Gud bedre, jeg er ensom :| Hei Smurfepus.
NikkaYoichi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Like synd i barnet som om mor og mor eller far og far bor sammen mener du?
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 En time igjen på skolen, og jeg har dilla på kengurusangen min.
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Gud bedre, jeg er ensom :| Så gå og hils på søstra di.
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Like synd i barnet som om mor og mor eller far og far bor sammen mener du? Nei, fordi det kommer til å bli normalt, og jeg ser ikke noe galt i det. Men å få barn med sin nærmeste familie, noe som faktisk kan være skadelig, nekter jeg å tro kommer til å bli vanlig andre steder enn i diverse sekter o.l.
LockBreaker Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 En time igjen på skolen, og jeg har dilla på kengurusangen min. Hvilken kengurusang? :!:
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Like synd i barnet som om mor og mor eller far og far bor sammen mener du? Nei, fordi det kommer til å bli normalt, og jeg ser ikke noe galt i det. Men å få barn med sin nærmeste familie, noe som faktisk kan være skadelig, nekter jeg å tro kommer til å bli vanlig andre steder enn i diverse sekter o.l.Historisk sett så har det hvertfall ikke hvert så uvanlig så Quale har nok rett i at det er det som har fått oss dit vi er nå.
NgZ Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Tja. Det er jo deg det går ut over hvis jeg ikke liker det. Jeg får pakke inn meg selv også da, så jeg vet du får noe du liker ihvertfall. Hvordan vet du det? Er ikke det viktigste at mor og far tar vare på barnet sitt? Jeg ser ikke noen god grunn til at man skal forby kjærlighet mellom to voksne mennesker. Som sagt, det finnes flere eksempler på søsken som er blitt adskilt fra de var bittesmå som i ettertid har giftet seg, fått barn sammen for så å finne ut at de egentlig er søsken. Jeg ville ikke fått barn sammen med min mor, søster(jeg har ingen) eller søskenbarn ganske enkelt fordi at jeg er bevisst når det kommer til fødselsdefekter og har valgt å ikke få barn fordi jeg har en alvorlig arvelig sykdom, muligheten for at alvorlige komplikasjoner oppstår når mor og far er i nær slekt er overhengende. At mennesker i nær slekt forelsker seg i hverandre er ikke noe nytt og jeg ser absolutt ikke på det som noe skittent. Hva er det som gjør at du synes at dette er så fryktelig? Hvis du tror på evolusjon så må du være klar over at vi har hatt oss med søsken, søskenbarn, mor og far for å komme dit vi er i dag. For det første er det en grunn til at dette er ulovlig, u har til og med påpekt dem selv. For det andre har du det moralske aspektet. Koble det med en vanlig 14.årings motvilje mot å skille seg ut "negativt", så har du en god grunn. I tillegg kommer at denne 14.åringen sannysnligvis har et relativt utviklet moralsyn, som sannsynligvis forteller henne at dette er ekkelt og galt. Muligheten for at hun vil avsky sin mor og ste-/bestefar er absolutt til stede.
:---{D Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Gud bedre, jeg er ensom :| Godt mulig at det finnes noe utenfor den.
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Gud bedre, jeg er ensom :| Så gå og hils på søstra di. Det er en 3 timer lang tur, vet ikke om jeg orker det ... edit: Petter, jeg har ikke noe videre tro på at det gjør det. Endret 7. april 2008 av Datasmurf
Anbefalte innlegg