Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som egentlig foregår her, men personhets og krenkende påstander er fjernet. Om dette skulle vise seg å bli en trend vil man risikere konsekvenser når det kommer til forumtilgang.

Skrevet

JESS. Skulle ønske Windowsplata fikk read-error mens jeg drev og formaterte, WHUPS my wish has come true. :love:

*furte*

Skrevet
JESS. Skulle ønske Windowsplata fikk read-error mens jeg drev og formaterte, WHUPS my wish has come true. :love:

*furte*

Samme skjedde med meg sist gang jeg reinnstallerte. Løsningen ble å bytte plate midt i installasjonen. Så jeg begynte installasjonen med en norsk plate og avslutta med en engelsk en. Skulle ikke tro at det gikk bra, men det gjorde det.

Eneste er at jeg får en snodig feil om at en fil mangler når jeg restarter maskina. Det løses ved å trykke F8 under oppstart for å velge hvilken HD den skal boote fra. Gjør jeg ikke dette så får jeg ikke boota. Men gjør jeg det så starter alt normalt.

Skrevet

*furte*

*kaste ny windowsplate på*

Evt kan det jo være optiske enheten som er litt sliten da xD

Skrevet

l4r5: husker ikke =3

Æsj, nå blør jeg fra to forskjellige fingre. Å få opp gulvgreier med brekkjern skulle vise seg å bli en interessant affære.

Skrevet

Jeg laster ned nytt image nå. Håper det duger. :D Wooh.

Fyllehistorier? I am staying off the drugs of alchachals!11

Skrevet
Jeg så film i går med noen venner og noen drakk! O.O
Funneh not found. Med mindre dere er ti år, eller noe.

Jeg har masse gøy å fortelle om fyll og fanteri, men jeg tror Nie blir fornærmet. : <

Skrevet
Yo-naz kan ikke bruke brekkjern. o0

Kan jeg vel. Problemet var at fingrene kom mellom brekkjern og gulv da ting ga etter. Teite fysikklover.

i like a big cock, cause im a big star

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...