L4r5 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 TENK PÅ BARNA I AFRIKA! I lol'd! Hjembrent. I lol'd again!
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 kalvegodt: hahahaha den var bra!!! eg ler skikkeleg høgt ass!!! espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud b-real: i know men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting. Det er fullt mulig å sette opp budsjett på papir. Det er også mulig å gå på biblioteket e.l. å drive research om reinsdyr der. Så en PC er strengt tatt ikke noe man MÅ ha. Hvordan klarte bøndene seg for 50 år siden uten ellers? jno, du har i grunnen rett. har vurdert å kaste PCen min på grunn av det, men eg har ikkje bestemt meg endå. men det kan vere eg skal gjere det ja... har skikkeleg dårleg samvit når eg sit her liksom1!! Schnell, jeg blir sjokkert! Ikke bare har du prestert å bruke østkant-uttrykket "ass", men du begynte en serie ropetegn med ett 1-tall! Det kan selvsagt bare være en liten feil med touchen (noe jeg har når jeg blir irritert), eller starten på et spooky fjortiss-syndrom.
LOOM Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud Personlig så har jeg mine tvil om at du i det hele tatt kan klare og ta vare på dyr, enda mindre lære deg noe om vedlikehold at en snøscooter... Du virker som du har en mental alder på 12 år! Og jeg gleder meg til overskriften i vg sier: Bonde fra jæren har drept 200 reinsdyr da han satte de i fjøset for vinteren Kan da umulig være verre å få reinsdyr til å overleve enn det er å få en kanin til å overleve? Kaninen min greide seg forresten i 5 år. Så man rekker vel å få litt reinsdyrkjøtt innen de dør..
chokke Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 b-real: i know men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting. MEn du må hUSKe at det Å SETte oPP BUDsjett ikkE ER En del av MENNESKets naTURLige sÆRHJEnegnetheter :wallbash: :realmad: :realmad:
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud Personlig så har jeg mine tvil om at du i det hele tatt kan klare og ta vare på dyr, enda mindre lære deg noe om vedlikehold at en snøscooter... Du virker som du har en mental alder på 12 år! Og jeg gleder meg til overskriften i vg sier: Bonde fra jæren har drept 200 reinsdyr da han satte de i fjøset for vinteren høyr her eg har via heile mitt liv til å ta vare på dyr .Det er kun 3 ting (utan om søve, ete, skule og dei tinge eg MÅ gjere) eg brukar tida mi på: 90 %: dyr, 8% data: 1% :vere med vener, 1 %TV. eg elskar dyr, og kan 10000 gonger meir om dyr enn deg!! eg er og 10000 gonger bedre enn ein gjønomsnitteleg nordmann å ta vare på dyr!!!
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Over til noe heeelt annet (hvis noen gidder å lese posten. xD ): En venn av meg er veldig annerledes enn de andre vennene mine. Og jeg fatter ikke at jeg liker ham. Det eneste jeg kom på da han sa: "well, then you have to think about the positive side of things...what do i have that you like rather than what you don't like?", var skjegg. :!: Me is sick. Healp?
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud Personlig så har jeg mine tvil om at du i det hele tatt kan klare og ta vare på dyr, enda mindre lære deg noe om vedlikehold at en snøscooter... Du virker som du har en mental alder på 12 år! Og jeg gleder meg til overskriften i vg sier: Bonde fra jæren har drept 200 reinsdyr da han satte de i fjøset for vinteren høyr her eg har via heile mitt liv til å ta vare på dyr .Det er kun 3 ting (utan om søve, ete, skule og dei tinge eg MÅ gjere) eg brukar tida mi på: 90 %: dyr, 8% data: 1% :vere med vener, 1 %TV. eg elskar dyr, og kan 10000 gonger meir om dyr enn deg!! eg er og 10000 gonger bedre enn ein gjønomsnitteleg nordmann å ta vare på dyr!!! Du plukker ikke opp bæsjen en gang. Så lies!
chokke Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Schnell, jeg blir sjokkert!Ikke bare har du prestert å bruke østkant-uttrykket "ass", men du begynte en serie ropetegn med ett 1-tall! Det kan selvsagt bare være en liten feil med touchen (noe jeg har når jeg blir irritert), eller starten på et spooky fjortiss-syndrom. Men du reagerte ikke på ordet "liksom"? Huff. Bare meg som skummerk japt igjennom Schnell sine innlegg? De bærer ikke preg av en kunstner for å si det sånn.
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 kalvegodt: hahahaha den var bra!!! eg ler skikkeleg høgt ass!!! espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud b-real: i know men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting. Det er fullt mulig å sette opp budsjett på papir. Det er også mulig å gå på biblioteket e.l. å drive research om reinsdyr der. Så en PC er strengt tatt ikke noe man MÅ ha. Hvordan klarte bøndene seg for 50 år siden uten ellers? jno, du har i grunnen rett. har vurdert å kaste PCen min på grunn av det, men eg har ikkje bestemt meg endå. men det kan vere eg skal gjere det ja... har skikkeleg dårleg samvit når eg sit her liksom1!! Schnell, jeg blir sjokkert! Ikke bare har du prestert å bruke østkant-uttrykket "ass", men du begynte en serie ropetegn med ett 1-tall! Det kan selvsagt bare være en liten feil med touchen (noe jeg har når jeg blir irritert), eller starten på et spooky fjortiss-syndrom. nja, samma det. 1 talå kjem når eg trukkar så fort, dei er ikkje planlagte.
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) høyr her eg har via heile mitt liv til å ta vare på dyr .Det er kun 3 ting (utan om søve, ete, skule og dei tinge eg MÅ gjere) eg brukar tida mi på: 90 %: dyr, 8% data: 1% :vere med vener, 1 %TV.eg elskar dyr, og kan 10000 gonger meir om dyr enn deg!! eg er og 10000 gonger bedre enn ein gjønomsnitteleg nordmann å ta vare på dyr!!! Hør her. Du er.. er.... vet ikke om jeg bør si dette.. men.. du er et troll. edit: svar på posten min langt oppe. kthx Endret 5. april 2008 av Kexxy er sexxy!
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 ...man rekker vel å få litt reinsdyrkjøtt innen de dør.. Bare for å nevne det. Ikke for å være morsom. Men jeg tror ikke du får tak i kjøttet før dyrene dør uansett.
b-real Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg har en misstanke om at Schnell er Bundy som troller Why ? Duh no...bare føles slik ^^ MEn du må hUSKe at det Å SETte oPP BUDsjett ikkE ER En del av MENNESKets naTURLige sÆRHJEnegnetheter :wallbash: :realmad: :realmad: HAHAHA! Yeah...eller vent...er vi mennesker naturlig?
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 schjellin: eg orkar ikkje ta opp den debatten ein gong til, men berre for å understreke det: det at eg ikkje tek opp driten til bikkja mi har INGENTING med bikkja mi å gjere!! ho drit i det!!
chokke Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Bare for å nevne det. Ikke for å være morsom. Men jeg tror ikke du får tak i kjøttet før dyrene dør uansett. Det er haram! Kjøtt skal være halal!
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Schnell, jeg blir sjokkert!Ikke bare har du prestert å bruke østkant-uttrykket "ass", men du begynte en serie ropetegn med ett 1-tall! Det kan selvsagt bare være en liten feil med touchen (noe jeg har når jeg blir irritert), eller starten på et spooky fjortiss-syndrom. Men du reagerte ikke på ordet "liksom"? Huff. Bare meg som skummerk japt igjennom Schnell sine innlegg? De bærer ikke preg av en kunstner for å si det sånn. My fault... Jeg glemte den, men jeg visste at den var der! Helt ærlig!
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 schjellin: eg orkar ikkje ta opp den debatten ein gong til, men berre for å understreke det: det at eg ikkje tek opp driten til bikkja mi har INGENTING med bikkja mi å gjere!! ho drit i det!! Tenk om hun føler seg flau over bæsjen sin da ?
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er haram! Kjøtt skal være halal! Mao er halal-kjøtt levende kjøtt/dyr?
Schnell Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 eg brukar "liksom og ass" på ein bra måte, det er fjortisfuckane som misbrukar den!
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Schnell, jeg blir sjokkert!Ikke bare har du prestert å bruke østkant-uttrykket "ass", men du begynte en serie ropetegn med ett 1-tall! Det kan selvsagt bare være en liten feil med touchen (noe jeg har når jeg blir irritert), eller starten på et spooky fjortiss-syndrom. Men du reagerte ikke på ordet "liksom"? Huff. Bare meg som skummerk japt igjennom Schnell sine innlegg? De bærer ikke preg av en kunstner for å si det sånn. My fault... Jeg glemte den, men jeg visste at den var der! Helt ærlig! Jeg klarer ikke å skumme gjennom innleggene hans. For det er jo umulig å lese di..
chokke Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 My fault... Jeg glemte den, men jeg visste at den var der! Helt ærlig! Ærlig mann, vi var sååååå tøffe! Ord som liksom, seriøst, da, ærlig og altså (ass) er ødelagt takket være ungdommen
Anbefalte innlegg