Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe minecraft til ps4 til lillesøster. Jeg vurderer å kjøpe det fra England fordi det koster veldig mye mindre der, kommer det til å funke på hennes ps4?

Skrevet

Jaha? Og hvor har det dratt hen da? :huh:

Det har forflyttet seg så langt vestover at jeg endte opp på østlandet.

Rettere sagt. Jeg bor og jobber på Østlandet. Hver gang jeg er på Vestlandet, går både humøret og livsgleden noen hakk opp.

Skrevet

Lufta er mye friskere her på vestkysten enn på østlandet. Men stort sett er jeg lei steinrøysa og alle halvtullingene her vest.

Ikke at jeg er noe bedre selv da på en måte, men :roll:

Skrevet

Hvis jeg tar buss føler jeg meg som underklasse

Det er trolig fordi du har et mindreverdighetskompleks. Vi lever dessverre i en tid der sammenhengen mellom klasse og transportmiddel er rimelig vag.

Så hvorfor snakker vi om førerkortklasse?

Personbil - klasse B

Buss - klasse D

Sammenhengen er vel ganske åpenbar, buss er dårligere.

• Liker 1
Gjest Bruker-360061
Skrevet

Det er ålreit når 4G nettet på telefonen er omtrent seks ganger raskere enn WIFI.

Skrevet

Lystgass?

Har tannlegeskrekk selv. Prøvde lystgass, og det gjorde alt mye enklere. Dog, det føltes absurd å nesten bryte ut i latter i en slik situasjon.

Skrevet

En kompis var så mørkeredd når han jobbet på låven at han bare brølte ut. "KOM OG TA MEG FOR FAEN!"

Ingenting skjedde, så han jobbet videre.

• Liker 4
Skrevet

Lystgass?

Har tannlegeskrekk selv. Prøvde lystgass, og det gjorde alt mye enklere. Dog, det føltes absurd å nesten bryte ut i latter i en slik situasjon.

Ja, tannlegen min har lystgass klart for meg, i fall det ikke hjelper med sobrilen jeg propper i meg.

Skrevet

Er blitt bare mer og mer glad i mørket jeg. Har ikke lys på her inne heller. Eneste som lyser er skjermen, og tastaturet når jeg taster.

hater å ha opplyst i rommet.

Skrevet (endret)

Du sparer penger på strøm til lys da Delvis. :)

Funfact: Når jeg er ute å går på vinterskveldene, lukker jeg øynene og nynner på barnesanger.. Eneste som funker.

Hahaha, sjarmerende funfact, men hvordan ser du hvor du går hvis du lukker øynene? :huh:

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Lystgass?

Ja, tannlegen min har lystgass klart for meg, i fall det ikke hjelper med sobrilen jeg propper i meg.

Jeg kunne ikke brukt Sobril mot tannlegeskrekk. Det hadde hatt null virkning. Du er heldig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...