Shikaru Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 God morgen/dag Våkna egentlig klokka 8, men sovna igjen til kl 10. Har bare ikke orka å sette meg forran pcn før nå
Licht Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Morgenstund har gull i munn.. og det smaker ekkelt! Det er derfor eventuelle høyere makter fant opp kaffebønner (og i sin uendelige visdom og nåde også forsynte oss med filtre og traktere). Insh'allah.
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 ok, det her var litt flaks for meg.. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en dusj da for en stund siden.. 5 min etter at jeg hadde lagt fra meg tanken så ringer brannalarmen.. Og da skal man stå ute på parkeringsplassen... Hadde tatt seg ut det Det sluddet litt også.. Kalde greier der ute... *brr*
Shikaru Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg nyser som en allergiker i et støvete rom. støvsug og vask rommet ditt da
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Å herregud, dette blir d00m. Jeg ble så fantastisk full i går - og ble nå vekket av en telefon fra jobben som lurer på om jeg kan jobbe et par timer. Greier jeg si nei? Nei.
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Shikaru, jeg vet jeg bør, selv om jeg støvsugde for et par dager siden, men jeg har så vondt i ryggen at jeg tror ikke jeg orker. Tenkte det hjalp om jeg poppa en brexidol og la meg nedpå for et par timer, men neida.
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Uff, ja jeg også. Fattern ringte med for en time siden og vekte meg.
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Og unger som hyler og griner burde blitt holdt inne til klokkea 3-4 på ettermiddagen. Det skulle vært fengselstraff for å slippe dem ut klokka halv 9.
The Jester Race Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg er så syk at jeg ikke klarer å såve stort lenger en til klokken 8-10 om morgenen.
Nie Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Lars: Enig. Eventuelt kunne man stappa ett par gamle sokker i kjeften på dem, det burde funker.
Anbefalte innlegg