Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fikk ikke til å ta et styggere bilde?? :(

Herregud, det var da ikke stygt i det hele tatt. Du skulle sett ID-kort-, bankkort- og passbildet mitt. :p
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer litt på hva slags oppfetningsbedrift jeg jobber i når de kommer rundt på kontorene våre med kake flere ganger i uka. finner alltid en grunn. nå sto det kakestykke på pulten min etter møte igjen.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Har forsovet meg akulle værr på skolen kl 9 :( :( :(

Skrevet

De fikk ikke til å ta et styggere bilde?? :(

Det er ingenting i veien med bildet bortsett fra at du har noe over leppa.

I forgårs så så jeg meg i speilet og syntes jeg så grei ut, så tok jeg et foto, og så ut som et monster. Enten er det noe i veien med speilet, eller kameraet!

Skrevet

Lurer på hva som er verst. Appelsinsaft eller sitronsaft i øyet? Jeg ble nesten blind halve dagen når jeg tok hull på en appelsin og fikk en stråle midt i øyet. Og ja, jeg VET dere kommer til å legge noe perverst i det.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Får meg til å tenke på at det er ikke bare sitron pg appelsin i øyet :(

Skrevet (endret)

På engelsk heter det Dust Roller/lint remover.

Vet ikke hva de kalles på norsk. "Sånn man drar støv av dressen med"?

Endret av Bytex
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Oi +som svir i øyer

Er på mobb så kan ikke redigere sry

Skrevet

Joda du kan redigere på mob, må bare trykke på posten din så kommer rediger-knappen frem nederst. Litt merkelig opplegg. Men det er fordi mobil-interface skal være så "rent" som mulig.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Joda du kan redigere på mob, må bare trykke på posten din så kommer rediger-knappen frem nederst. Litt merkelig opplegg. Men det er fordi mobil-interface skal være så "rent" som mulig.

Fancyy det visste jeg ikke

Nå kan jeg til og med sitere

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...