Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay, regn. Unnskyldning til å ta bussen til jobb. Håper bare den går så tidlig. :p

Her er det solskinn. Taxi til gymmen, taxi til jobb. Haha.

Skrevet

Yay, regn. Unnskyldning til å ta bussen til jobb. Håper bare den går så tidlig. :p

Der ja, lever luksuslivet i Asia :)

Skrevet

Der ja, lever luksuslivet i Asia :)

har det ikke så værst her. Bare at nå sliter jeg med å gå rett.

Gotta shape up

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Kan noen gi meg en forklaring på hvorfor sjøen i spania er mye kaldere enn i norge??

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Er i NY nå og på fredag skal jeg treffe Adam West/Burt Ward/Robert Patrick/Mads Mikkelsen.

Og så skal jeg følge i Rocky Balboas fotspor i Philly :D

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nei det er kaldere i Spania der jeg er

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Ikonets burdag i dag.......

Hogan : Osama couldn't handle the training , the prayers & the vitamins , brother !

Skrevet

Syns studenters økonomi og botilbud er litt bekymringsverdig jeg. Det skrikes ut at man trenger flere realister og ingeniører, men lett skal det neimen ikke være, når flesteparten må jobbe ved siden av de krevende studiene. Det skrives om at studentene aldri har vært så fattige som nå.

Skrevet

Jeg klarte meg fint uten å jobbe i Trondheim, men merker der blir nødvendig i Oslo! Tror det skal gå helt fint, men enig i at mange studenter har det vanskelig, særlig med bosituasjon.

Uff, leste nettopp om Robin Williams. Det er faen meg forbanna trist, er virkelig lei meg nå :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...