Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er nok ikke mye å sjekke på KG. Hvis du er into middelaldrende, sinte feminister, kanskje.

Da er det bedre å sjekke på diskusjon: Den uendelige kilden av kvinnehatende rasister i begynnelsen av tyveåra.

 

Uendelig å uendelig! Det er da for faen bare jeg som fyller den rollen her inne.

Det er strevsomt men jeg har klart meg bra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hehe! Ser de har et forum for "strikking && hekling". *Shrugs*...

Var et strikkeforum som het "Trådsnella" som ble slått sammen med Kvinneguiden tidligere i vinter.

 

Haha seriøst? Det er jo fryktelig latterlig, hva skal man med et forum for strikking? Det er jo så forrige århundre

 

Ikkje eit vondt ord om Kvinneguiden! Det forumet har svaret på alle problem og spørsmål du måtte finne på å google, heilt uavhengig av kjønn. Kvinneguiden burde sitte på Stortinget og få sin eigen film, og den filmen skal vinne Oscar.

Og jeg skulle spilt skurken i filmen, lyc ville spilt tjeneren som alltid kommer fram og tilbake og maser om hva han skal gjøre ;)

 

 

Pingvinlakrisen er jo best.

 

Bra for deg at du ikke sa lakrisbåter.

 

Lakrisbåter smaker ikke godt

 

Eneste lakrisen jeg virkerlig har likt var de der Hekseskudd-eskene som solgtes i forbindelse med TVserien Prinsesse Gullhår og de tre Omreisende Trubadurer eller noe i den dur som gikk på TV2 på 90 tallet.

Jeg bruker bare å spise tyrkisk peber

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...