Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En av valiene fra Silmarillion.

Jeg ønsker at ctrl + f funker når det gjelder bøker også.

Edit: Jeg fant, jeg fant. =D

Endret av Nie
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har fremdeles ikke lest Silmarillion på engelsk, og har egentlig null interesse av å gjøre det. Jeg liker den på norsk, jeg. Gjendiktingene av diverse sanger og slikt er så koselige. :wee:

Endret av Nie
Skrevet

Jeg blogger om Silmarillion, på en måte. Kjedelige greier, men begynner å få det travelt nå. x)

Pleier ikke være så mange her mens det er skole/jobb lenger. dessverre.

Skrevet

Jeg kan diskutere og jabbe i vei jeg, til tross for at jeg er threadkiller eller oversett for det meste :p

Men hey!

Nå har jeg vært på stasjonen for å se Kibs i det toget hennes stoppa her på veien nord.

Jeg så ikke henne (vel, jeg tror i alle fall ikke jeg gjorde det), men hun så meg :p

Skrevet
Jeg kan diskutere og jabbe i vei jeg, til tross for at jeg er threadkiller eller oversett for det meste :p

Det er vel fordi du som oftest bare kommer inn og sier noe random istedenfor å delta i diskusjonene her o.l. :p

Skrevet
men selv ikke denne egner seg til å over føre store filer, som for eksempel musikk.

Smerte. Au. Smerte.

Hvorfor i helvete har ikke avisene slike flotte korrekturlesere lenger? Eventuelt hvor har de gjort av de korrekturleserne som kunne skrive? oO

Skrevet

Det er vel fordi du som oftest bare kommer inn og sier noe random istedenfor å delta i diskusjonene her o.l. :p

Nå aner jeg ikke hva du snakker om, gutt :p

Skrevet (endret)

Nie: Haha :p Fin en!

Der var en time geografi ferdig :sick:

Nå venter samfunnsfag :D

Får håpe det er noe interressant da

Edit:

Kan noen forklare polarisering?

Endret av Petersk91
Skrevet (endret)

Der er tingen med å ha internat vet du :D

Rommet mitt er vel sann ca... njaa.. 50 meter ned i bakken her :)

Edit: Lykke til da eplefe! Si ifra hvordan det gikk etterpå da :)

Hva er det med strøm da edge?

Endret av Petersk91
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...