Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes kontantkort fremdeles? :fun:

Håper det ligger noe og venter på meg i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb. Pretty please.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg satt og lurte på å kjøpe meg et par her om dagen, slik at jeg slipper å skifte mellom smarttelefon og 3310 hele tiden.

Er min første Nokia mobil, :p er ikke 3310 litt gammel nå å bruke da?. Jeg hadde blitt gal i hode av bytte fra note 2 til 3310 nå

Skrevet

Ja, jeg satt og lurte på å kjøpe meg et par her om dagen, slik at jeg slipper å skifte mellom smarttelefon og 3310 hele tiden.

Er min første Nokia mobil, :p er ikke 3310 litt gammel nå å bruke da?. Jeg hadde blitt gal i hode av bytte fra note 2 til 3310 nå

Den er ganske herlig og befriende i grunn. Stort pluss for Snake 2 og muligheten til å skrive raske meldinger, samt muligheten for veldig lange meldinger. :p

Brukte min et døgn for et par uker siden eller så. Hadde den med på jobb etc, mens min nye lå hjemme og chillaxet.

Skrevet

Jeg er sur, på hele verden

Da blir etterhvert hele verden sur på deg også.

Ble ingen tredje verdenskrig i dag heller, flaks at jeg stort sett klarer å oppføre meg blant folk.

Skulle ønske jeg hadde fri i morgen

Skrevet

Nå er det 8 år siden sist Vazelina bilopphøggers har gitt ut noe nytt Album da, er noe med viggo sandvik å gjøre true for han sluttet jo i 2006 da.

Skrevet

Snurreleif og Slimda, så urettferdig at dere har fri. Jeg som er student burde jo kunne sove leeeeenge hver dag, men den gang ei :closedeyes:

Nå er jeg oppe og klar for skole (har på klær og sminke) men likevel ikke (har ikke lyst). Dessverre er alle forelesningene som venter de neste ukene helt umulig å skulke med mindre jeg er gira på å ta opp eksamen :yucky:

Skrevet

Snurreleif og Slimda, så urettferdig at dere har fri. Jeg som er student burde jo kunne sove leeeeenge hver dag, men den gang ei :closedeyes:

Du som er student burde jo ha frivillig oppmøte. Jeg som arbeidsmann må faktisk søke om å få fri. Noe jeg gjorde.
Skrevet

Nå er jeg oppe og klar for skole (har på klær og sminke) men likevel ikke (har ikke lyst). Dessverre er alle forelesningene som venter de neste ukene helt umulig å skulke med mindre jeg er gira på å ta opp eksamen :yucky:

Vil heller har fri hver eneste lørdag og søndag, samtidig som jeg har nok penger til å betale regningene :p

Skrevet

Jeg er ikke dum nok til å skulke, selv om det har fristet mang en gang. Ja ja, dere er i hvertfall heldige som har litt fri denne uken og fortjener det nok mer enn det jeg gjør, haha :laugh:

Skrevet

Skulking forekom ikke på studiet mitt, av den enkle grunn at det ikke var påbudt oppmøte annet enn på eksamen. Det var stort sett greit, men kunne slå begge veier, da det førte til at noen aldri møtte opp.

Skrevet (endret)

Jeg er sur, på hele verden

Da blir etterhvert hele verden sur på deg også.

Ble ingen tredje verdenskrig i dag heller, flaks at jeg stort sett klarer å oppføre meg blant folk.

Skulle ønske jeg hadde fri i morgen

Er det ikke gøy på skolen for deg. :cry:

Endret av jokingntria
Skrevet (endret)

Vi har ikke oppmøteplikt vi heller, men inni mitt hode er det ingenting som heter å droppe forelesninger som er viktige for eksamen til fordel for søvn :p

Nei, endelig litt medfølelse å få her :cry::cry:

Endret av Krisha
  • Liker 1
Skrevet

Ditt hode om det.

Jeg hadde ingen problemer med å droppe første forelesning for å sove litt lenger, eller sose bort tiden på vei til skolen og så sitte i kantina og slacke mens jeg ventet på at det skulle bli pause slik at jeg kom meg inn i auditoriet.

Alt ble lagt ut på Fronter uansett, tidvis også med film av foreleseren. Auditoriet ble vel hovedsakelig brukt til søvn de første timene uansett, og en del skitpreik.

Første time (som teknisk sett var andre time, men foreleserene våre og klassen min inngikk en avtale om ikke å starte til første time, siden alle likte å sove om morgenen) var stort sett bare en time som ble brukt til å preike skit og vente på etternølere uansett, dørene ble ikke stengt før det var 20 min igjen av timen, og stoff ble ikke gjennomgått og slikt før ute i tredje time.

Jeg savner nesten studentlivet. Gikk hovedsakelig på skolen for det sosiale. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...