Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet så sent som ca 1230 i dag. Men jeg har ferie, så arbeidsgiveren bryr seg nok ikke.

Her er en oppfølger til den snutten jeg delte for et par sider siden. Det er litt spesielt. Japanerne er visst enda mer ensomme enn oss nordmenn.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Stenger butikkene tidligere i dag?

Skrevet

Dette er dessidert siste gang jeg klipper rumpehårene. Klør jo som et helvette når det vokser ut igjen, svett blir man også. Sikker på at folk har pådratt seg hemorider av dette faenskapet. Jeg har jo til og med lest artikkelen "rumpehår til besvær" også gjør jeg akkurat det samme sjøl.

Skrevet

Jeg våknet så sent som ca 1230 i dag. Men jeg har ferie, så arbeidsgiveren bryr seg nok ikke.

Her er en oppfølger til den snutten jeg delte for et par sider siden. Det er litt spesielt. Japanerne er visst enda mer ensomme enn oss nordmenn.

Sært, folk må virkelig være ensome der borte.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle se hvor mye kroppshår jeg hadde sammenlagt. Veldig logisk og greit

Det er litt som å stikke en strikkepinne inn i urinveisåpningen for å se hvor langt den kan stikkes inn. Ikke veldig smart :')

• Liker 3
Skrevet

Nope, har ikke helt den store trangen til å utforske alle kriker og kroker på kroppen.

Hjemmekontor i morra, åkei det :]

Skrevet

Har du stukket en strikkepinne i tissefanten din?

Det er mange som liker å stikke objekter i tissefanten. Er en spenstig fetish, det.

Skrevet (endret)

PCen er iallefall fikset :D

Så får dere lolle så mye dere vil ^^

Er ikke min PC.

Når jeg sitter med sånne problemer og fikser maskiner så får jeg nesten lyst til å jobbe med det igjen.
Men så kommer jeg på pebkac.

Endret av Melilot
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...