Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk, Chokke. Som takk skal eg setje på DJ Tiesto. :)

Please. Sean Tyas.

Wooow, bare 24 dager igjen :D !!!!!!!!!! Glede seg villt! Fy faen :dribble: .

Og enda hate på 20 års grense på Markus Schossow og Deadmau5 :( :( :( . Noen fortjener et nakkeskudd.

Skrevet
Kva er greia med «The cake is a lie!»?

Det er en frase fra et spill som heter Portal. Har du ikke prøvd det så kjøp det så fort du kan. Det er verd hver krone. Litt kort kanskje men det er ikke dyrt.

Skrevet

I dag fikk jeg vite at kanskje dataen min er helt død :( De gjør alt de kan for å redde den, men jeg må kanskje ha en ny. Det blir bare ikke det samme :cry: Og i mellomtiden får jeg ikke gjort en damn shit på skolen :(

Skrevet

Det er en frase fra et spill som heter Portal. Har du ikke prøvd det så kjøp det så fort du kan. Det er verd hver krone. Litt kort kanskje men det er ikke dyrt.

Ingen spel på meg; PC-en kosta 400 kr. :]

Skrevet

Ha "so" bølgen pågrepet deg Skarstad?

Har hatt min andre dag i min nye jobb idag. Opplæring er forbanna slitsomt. "Trykk her, også F8." "Okei, jaha ja."

Skrevet

Ingen spel på meg; PC-en kosta 400 kr. :]

Skal ikke du få ny pc snart a ? Har hørt snakk om det i et halvt år nå...

Skrevet

Flygende spagettimonster så nydelig nordlys det var da jeg gikk hjem i fra jobb i dag. Vanlig gange fra jobb og hjem tar 15 min..ble tre kvarters gangtur..ble bare stående å kike.

Synd at det er så djævelsk med lysforrurensning her en bor. Husker før jeg og pappa brukte å dra stjernekikkerten hans ut som han har bygget selv (!) og sitte i flere timer og se på nattehimmelen..nå er det hus og lys og alskens fettskit rundtomkring så pappa har kindoff gitt opp den hobbyen. Forbanna dritt for det er så utrolig fint og bare legge seg ned på et liggeunderlag..med litt kakao eller.no og titte på stjernehimmelen..

Skrevet

Høres nydelig ut, b-real. Nordlys og det er vel eneste grunnen jeg finner til å misunne nord-norge, men så er det en sabla god grunn også. =)

Skrevet

Nordlys! Åh det savner jeg.

THIS will MAKE YOU STOP DRINKING ALCOHOL!!!!

IDA! Spis is. DU MÅ SPISE MER IS forstår du ikke! :cry:

iiih

Skrevet
Høres nydelig ut, b-real. Nordlys og det er vel eneste grunnen jeg finner til å misunne nord-norge, men så er det en sabla god grunn også. =)

Det ER ikke uten grunn at utlendingene kommer fartende og her spinn vill vinterstid når det først blir mørkt.

Husker jeg og to kompiser av meg stoppet en kveld vi kjørte hjem fra noen og vi måtte bare stoppe og se på..hele himmelen var rød,grønn,lilla helt totalt dekket med nordlys. Tror vi sto der i en drøy halvtime og ingen av oss sa noe som helst..det var ikke ord for å beskrive hvor nydelig det var <3

Særrrr. Halsen min gir ikke slipp på aidsen. :( Whinewhine.
Amputer.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...