Underpants Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk, Chokke. Som takk skal eg setje på DJ Tiesto.
chokke Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk, Chokke. Som takk skal eg setje på DJ Tiesto. Please. Sean Tyas. Wooow, bare 24 dager igjen !!!!!!!!!! Glede seg villt! Fy faen . Og enda hate på 20 års grense på Markus Schossow og Deadmau5 :( . Noen fortjener et nakkeskudd.
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Kva er greia med «The cake is a lie!»? Det er en frase fra et spill som heter Portal. Har du ikke prøvd det så kjøp det så fort du kan. Det er verd hver krone. Litt kort kanskje men det er ikke dyrt.
Nora90 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 I dag fikk jeg vite at kanskje dataen min er helt død De gjør alt de kan for å redde den, men jeg må kanskje ha en ny. Det blir bare ikke det samme Og i mellomtiden får jeg ikke gjort en damn shit på skolen
Underpants Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Kva er greia med «The cake is a lie!»? Det er en frase fra et spill som heter Portal. Har du ikke prøvd det så kjøp det så fort du kan. Det er verd hver krone. Litt kort kanskje men det er ikke dyrt. Ingen spel på meg; PC-en kosta 400 kr. :]
Skarstard Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Drit i de motbydelige kakene og hjelp meg litt, NIGGRS! Har noen youtube-link til videodagboka til hun der ekle Sims-fanatiske goteren fra Nord-Trøndelag? 2 da reskju. http://youtube.com/watch?v=eOS9W7LMCrA
Taxmannen Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jamen, HALLO! Noen MÅ da kunne fransk! Skarstad, du må redde meg også!
Neppe Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Ha "so" bølgen pågrepet deg Skarstad? Har hatt min andre dag i min nye jobb idag. Opplæring er forbanna slitsomt. "Trykk her, også F8." "Okei, jaha ja."
Addan Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Kva er greia med «The cake is a lie!»? Det er en frase fra et spill som heter Portal. Har du ikke prøvd det så kjøp det så fort du kan. Det er verd hver krone. Litt kort kanskje men det er ikke dyrt. Ingen spel på meg; PC-en kosta 400 kr. :] Skal ikke du få ny pc snart a ? Har hørt snakk om det i et halvt år nå...
Skarstard Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Skarstad, du må redde meg også! okilol Den fungerer overraskende bra. Bourgogne @ Wiki. Endret 26. mars 2008 av Skarstad
Taxmannen Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg tenkte mer sånn at du kunne lage og fikse litt for meg. Jeg er hemskt lat i dag. Takk uansett.
b-real Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Flygende spagettimonster så nydelig nordlys det var da jeg gikk hjem i fra jobb i dag. Vanlig gange fra jobb og hjem tar 15 min..ble tre kvarters gangtur..ble bare stående å kike. Synd at det er så djævelsk med lysforrurensning her en bor. Husker før jeg og pappa brukte å dra stjernekikkerten hans ut som han har bygget selv (!) og sitte i flere timer og se på nattehimmelen..nå er det hus og lys og alskens fettskit rundtomkring så pappa har kindoff gitt opp den hobbyen. Forbanna dritt for det er så utrolig fint og bare legge seg ned på et liggeunderlag..med litt kakao eller.no og titte på stjernehimmelen..
Nie Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Høres nydelig ut, b-real. Nordlys og det er vel eneste grunnen jeg finner til å misunne nord-norge, men så er det en sabla god grunn også. =)
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Særrrr. Halsen min gir ikke slipp på aidsen. Whinewhine.
K.. Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Nordlys! Åh det savner jeg. THIS will MAKE YOU STOP DRINKING ALCOHOL!!!! IDA! Spis is. DU MÅ SPISE MER IS forstår du ikke! iiih
b-real Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Høres nydelig ut, b-real. Nordlys og det er vel eneste grunnen jeg finner til å misunne nord-norge, men så er det en sabla god grunn også. =) Det ER ikke uten grunn at utlendingene kommer fartende og her spinn vill vinterstid når det først blir mørkt. Husker jeg og to kompiser av meg stoppet en kveld vi kjørte hjem fra noen og vi måtte bare stoppe og se på..hele himmelen var rød,grønn,lilla helt totalt dekket med nordlys. Tror vi sto der i en drøy halvtime og ingen av oss sa noe som helst..det var ikke ord for å beskrive hvor nydelig det var <3 Særrrr. Halsen min gir ikke slipp på aidsen. Whinewhine.Amputer.
Underpants Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Åh, James Stewart er kul. Og pappa held meg heime i morgon òg, og gitt meg ein hitchcock-boks. YAH KNO, WIN! Endret 26. mars 2008 av Underpants
Skarstard Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Særrrr. Halsen min gir ikke slipp på aidsen. Whinewhine. Buhu. <- Forkjølelse i femte måned.
Underpants Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Eg eig dykk; har vore halvsjuk heile vinteren og har endt opp med ørebetennelse. Endret 26. mars 2008 av Underpants
Anbefalte innlegg