Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah. Er buss for tog på Kongsvingerbanen mellom 9 og 14 i tre uker fremover. Så også noen på din alder på Lillestrøm stasjon i går. :-P

 

De fleste kundeveilederne er jo på min alder, så det er ingen overraskelse. Men hvis du tar en tur ned til Ski, Rygge eller Råde i uke 38, så ser du meg kanskje der.

Lenke til kommentar

Det er til PC. Du kan få enkelte eller hele greia. Og nei - min signatur er ikke 5 linjer. Det hadde blitt litt dumt som moderator. :)

 

Eller - å si at den ikke er 5 linjer blir feil, siden det kommer an på hvilken oppløsning og hvilket skin du bruker. Jeg bruker diskusjon dynamisk og der er den 3 linjer i 1920x1080-oppløsning.

Jeg tar gjerne imot Burnout Paradise, Crysis 2, Medal of Honor og Battlefield 3 :)

Får jeg dem over Internett som en kode, eller sender du dem i posten?

Lenke til kommentar

Huh. En papirfabrikk brenner i Trondhjem. I tillegg er det gasstanker i nærheten, så Ranheim og en tre km omkrets rundt Ranheim kan være nødt til å evakuere om de overoppheter.

Påvirker ikke meg på noen som helst måte, men det er jævlig kjedelig uansett.

 

Ikke på langt nær så kjedelig som at jeg må til Trondhjem for å kjøpe vin og sprit i nærmeste fremtid i stedet for å bare stikke innom polet her, men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...