Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ass nå skjedde det igjen, jeg prøver å løpe fort hjem fra gymmet uten noe oppstyr, så driver de der perverse damene og glane/smile etter meg igjen.

 

Verste idag var ei som jogget i motsatt retning, slank, blond, midt i 30-åra som stoppet opp og sa "Heiii du, nydeleg vær å trena i =)" mens hun glante på nakken/skuldrene/pecsa mine. (OVERALT annet enn i øynene)

 

Må bare begynne å bruke hettegenser fra nå av, uansett hvor varmt det er.

Lenke til kommentar

Slutte å trene er ikke ett alternativ.

 

Klarer selv og la være å stirre uansett hvor mye knullings det oser av berte, så forventer det samme tilbake.

Er jo ikke sosialt akseptert for menn på 30+ å glane etter 20 år gamle jenter så hvorfor skal det være greit andre veien?

Lenke til kommentar

Slutte å trene er ikke ett alternativ.

 

Klarer selv og la være å stirre uansett hvor mye knullings det oser av berte, så forventer det samme tilbake.

Er jo ikke sosialt akseptert for menn på 30+ å glane etter 20 år gamle jenter så hvorfor skal det være greit andre veien?

 

Fan av Kalkunkrøll elns?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hadde Eia gjort den "Hitler rusa på heksehyl" som en sketsj så hadde folk lol-ed......face it :D

 

Eia : "Hon vet inte at jag er en varulv......en vaaaaaaaaaarulv !"

 

Morro den der "Kanke du snurpe igjen smella di" sangen ;)

Lenke til kommentar

Fan av Kalkunkrøll elns?

Dessuten hvem er det som har avatar med random fitnessmodell og setter nicket sitt over det igjen?

 

Synes dessuten det overdreven kroppsfokuset som han gir utrykk for som han deler med mye av samfunnet er direkte kvalmt.

 

Driter i hva jeg veier eller hva fett% er, så lenge jeg kan gjøre en bra 60-meter, løpe korte bakkeintervall, dytte på sleder og dra på ting til jeg spyr samtidig som jeg kan ta knebøy og markløft til alle blodkarene i øynene er sprengt.

 

Tror du vikingene brydde seg om hvordan de så ut mens de løpte rundt nede i europa i baris å drepte engelskmenn i tunge rustninger, voldtok å plyndra?, ikke faen.

 

Alle de der jævla, kvalme, narsissistiske homsene som står å ronker til sitt eget speilbilde kan ta seg en bolle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...