Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare sangen Why can't we be friends av Smash Mouth.

Jeg hadde nok valgt dårlige venner, hvis ikke hadde jeg følt meg veldig alene.

Men så føler man seg relativt alene med dårlige venner også. Blir en tap/tap-situasjon.

BananLaks! I sangen blir det repetert "Why can't we be friends"! Hun prøver å få deg i vennesona! GO, GET OUT OF HERE, FAAAAAST!

Edit: litt treg ser jeg.

Takk for oversettelsen :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare sangen Why can't we be friends av Smash Mouth.

Jeg hadde nok valgt dårlige venner, hvis ikke hadde jeg følt meg veldig alene.

Smash Mouth er jævla kjipt
  • Liker 3
Skrevet

Men så føler man seg relativt alene med dårlige venner også. Blir en tap/tap-situasjon.

Jepp... Når jeg tenker over det så hadde jeg kanskje heller vært alene. Da slipper man jo å bli behandlet dårlig gang på gang.

• Liker 3
Skrevet

Jepp... Når jeg tenker over det så hadde jeg kanskje heller vært alene. Da slipper man jo å bli behandlet dårlig gang på gang.

Yup :(

Nå kan vi snakke om noe annet enn mitt kjedelige drittliv. Fint vær i dag, ikke sant?

• Liker 2
Skrevet

<Osloisk>Noen som har peiling på hva faen det var jeg så istad, den hadde et skall som en kakerlakk, bare at den søren meg hadde ti til fjorten løse bein. </Osloisk>

Løse? Jeg trodde ljose betydde lyse. :p

• Liker 2
Skrevet (endret)

JEG KAN IKKE DET RARE SPRÅKET! Jeg gjettet.

Uansett, løse, lyse. Same shit uansett.

Endret av SLi
  • Liker 2
Skrevet

JEG KAN IKKE DET RARE SPRÅKET! Jeg gjettet.

Uansett, løse, lyse. Same shit uansett.

Langt i fra. To vidt forskjellige ting. Og nynorsk er da ikke spesielt rart. Det er vakkert og herlig. :)

• Liker 2
Skrevet

Langt i fra. To vidt forskjellige ting. Og nynorsk er da ikke spesielt rart. Det er vakkert og herlig. :)

No, du skal skjønne at sarkasme delen av hjernen jobbet veldig hardt. Du ødela selvtilliten min ved å svare alvorlig tilbake.. Jeg klarer ingenting jeg, klarer ikke å bruke sarkasme engang, livet mitt suger, alt suger. Hade.

Haha, neida, sorry for at jeg (muligens) forvirret deg.

• Liker 2
Skrevet

Wohoo! Nå har jeg lagt fenalår til salting.

Hadde jeg hatt mer salt hadde jeg starta på pinnekjøttet også.

Kom et halvt villsaulam inn døra her i dag. Ferdig oppskjært.

• Liker 2
Skrevet

Pinnekjøtt... Sikkert det beste jeg vet, og det på grunn av at jeg bare får det en gang i året. Hva spiser dere til jul?

• Liker 2
Skrevet

Enten så er "+-mafiaen" tilbake, eller så er det bare en eller annen happy jævel som ler av alt vi skriver :p

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...