Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lekt med katten. Nå er vi begge slitne. Hun ligger på ryggen på gulvet og sover med klørne ute, jeg slacker foran PC-en med "Murder, She Wrote". Good times. :wee:

Skrevet

Vært på jobbintervju i dag. Det er jo positivt at noen faktisk bruker fridagen sin en søndag for å intervjue meg, ivrige må jeg si, siden jeg ble anbefalt til bedriften på fredag. :)

Skrevet (endret)

Grattis! Hvilken jobb får du deg?

Den er ikke helt i boks, men det er innenfor det jeg allerede driver med: som en slags sjefsstilling innenfor kundebehandling (man driver med kundebehandling, men på et noe høyere nivå). Vi får se, for lønna som er foreslått er elendig, og jeg gidder ikke å ta hva som helst.

Endret av yvonne2
Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet

Sesjon del 2 imorgen. Har jævlig lyst å komme inn, desverre ser jeg jævlig dårlig uten briller eller linser.

Det gjør jeg også, men jeg fikk inkallelse fordet. Du kan gjerne bytte med meg :p

Skrevet

Kommer an på tannlegen og en drøss med andre faktorer, men stort sett alt for mye.

Forøvrig har jeg fått i oppdrag å lage "noe bildegreier", finne bilder av ei dame i arkivet vårt og sette sammen til "noe bildegreier" som kan vises frem når hu får en pris. Det var rundt 60 bilder i arkivet, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med dem. Sjefene mine sitter i møte og ingen vet noe som helst om dette. Og det skal være ferdig så fort som mulig. Fantastisk.

Skrevet

Hva koster trekking av en visdomstann omtrentlig? Usikker på om jeg har nok på kontoen.

Jeg betalte 800kr om jeg ikke husker helt feil, ta forbehold om at jeg gjør akkurat det.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...