Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tror ikke han er det, jeg har ihvertfall ikke tatt det slik heller. Har bare kontakt via jobb og litt via facebook, men aldri daglig minus jobben heller. Men ingen vil være med meg, og det er så kleint å dra alene.
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Du får lage en tråd på KG. Eller bare spørre han du jobber med (og si fra at det bare er fordi du vil se filmen og han vil og osv).
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Henger ikke på KG, slutt å vær kvalm da. Jeg bare spør. Syntes sånt er vanskelig ettersom jeg har brukt hele min ungdomstid i et dødfødt forhold.
Need44speed Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 sånn egentlig er det ikke kleint å dra aleine på kino, men er kos å ha med non da
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 føler meg litt loser når jeg drar alene, men kanskje jeg skal prøve? kan jo ikke være verre enn å bli glodd litt på
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Det er bare å gå inn rett før filmen begynner. Det er mørkt, ingen ser deg. Og de du setter deg ved siden av tror du er med folka i det ledige setet bortenfor osv. Eller bare drite i hva alle andre måtte mene.
Datasmurf Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg har gått på kino alene oftere enn med andre og jeg har aldri blitt glodd på. Det er da helt normalt å gå på kino alene. Ser mange gå alene når jeg drar på kino. Det beste er når det er få folk i salen og ingen driver og knasker snop og snacks eller leker med mobilen.
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 A good day to die hard. Du har riktig. Er bare jeg som er ei pingle.
Need44speed Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 ingen i kinosalen bryr seg om noen går alene på kino. det er ikkeno stress i det hele tatt.
Cakenommy Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Er det kleint hvis jeg inviterer en jeg jobber med på kino? Jeg liker han ikke, men vi pratet om en film som kommer på kino og begge vil se den. (A good day to die hard) Håper for din del at du slipper å bli sjekket opp av noen på jobb, med mindre du liker det da ofc. Er bare kleint og ubehagelig, spesielt om det er sjefen din. Ikke moro.
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Håper for din del at du slipper å bli sjekket opp av noen på jobb, med mindre du liker det da ofc. Er bare kleint og ubehagelig, spesielt om det er sjefen din. Ikke moro. Håper ikke han sjekker meg opp, fordi hun som tidligere jobbet der liker han. Jeg liker han heller ikke på den måten. ingen i kinosalen bryr seg om noen går alene på kino. det er ikkeno stress i det hele tatt. Nei, du har rett. Har bare aldri dratt alene på kino før http://www.youtube.com/watch?v=JHDbvMtMsbg Fin sang egentlig. Har noen her snapchat? SNAP MED MEG!
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Skal jeg sende deg bilde av kuken min da? Det er det man bruker snapchat til?
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Nei, jeg sender stygge bilder av meg selv, maten min, vennene mine, meg på do og når jeg spiser. KUKBILDER ER IKKE VELKOMMENE
Cakenommy Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Har snapchat, men bruker appen veldig sjeldent. Vurderer å avinstallere den. Sexting er best over mms, da kan man beholde bildene til en senere anledning. Kjører oldschool. Blir ikke bildene du sender over snapchat, uansett lagret på en nettside? I tillegg er det mange som tar screenshot av bildene, så ser ikke poenget.
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Og om jeg skulle sendt bilde av meg selv på do så hadde du jo sett kuken uansett da, så...
Anbefalte innlegg