Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nr1fitness?

skulle være en hemlighet -.-

nå vet alle hvor jeg trener.... åh.

 

Er jeg den eneste i verden som ikke tisser i svømmebassenger?

 

Noen skal være så forbanna ekle og tisse i bassenger dessverre, jeg er en av de som ikke gjør det. Andre som gjør det kan drikke sitt eget piss.

Lenke til kommentar

når urinen kommer ut er den ikke steril lenger.

 

ville du vært helt likegyldig hvis jeg kom og tissa på deg mens du sov i natt? trokke det nei.

Det er noe helt annet da, pga 1) du hadde mest sannsynlig vekket meg mens du gjorde det 2) om du gjorde det så hadde du måttet bryte deg inn i huset mitt 3) du hadde gjort meg våt, jeg er jo våt allerede i et basseng men ikke når jeg sover.

 

Tviler på noen ble overrasket. Har alltid tenkt meg at du trente der.

jeg og. Faktisk så har jeg sett Lami der
Lenke til kommentar

bare satt det litt på spissen vettu.

 

hvis du dusja i offentlig dusj og sidemennene tisset på deg fra alle kanter og inn i munnen din også, ville du tenkt "Bryr meg ikke, piss er sterilt" da?

Hadde ikke likt det i munnen nei, jeg foretrikker å drikke kalde og forfriskende væsker, noe jeg må innrømme at piss ikke er. Dersom masse folk samlet seg for å pisse på meg så hadde jeg blitt litt redd egentlig, det er jo ikke akkurat en del av samfunnets normer å gjøre slikt så jeg hadde kanskje trodd at de var farlige psykopater elns. Selve pisset hadde i så fall vært den minste av mine bekymringer.

Nå ble jeg litt overrasket.

;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...